Daar staat geen kassa.quote:
Prostitueren is ook werken.quote:
Mensen hebben recht op pauze in Nederland.quote:
Niet om kwart over 9 al.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mensen hebben recht op pauze in Nederland.
En anders gewoon agressief worden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mensen hebben recht op pauze in Nederland.
Daar ga jij niet over.quote:
Nee, we willen een andere manier van communiceren zien.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
En anders gewoon agressief worden.
Je hebt het over "recht op"quote:
Agressie is duidelijke communicatie.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over.
[..]
Nee, we willen een andere manier van communiceren zien.
Wordt er een keer iets van je geslikt is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Afgelopen week wilde ik pinnen - jaja cash geld enzo - maar ineens stond er een storing + QR code. Ik scande deze QR code en werd geleid naar hun website waar het telefoonnummer stond. Tegelijkertijd wilde ik mij pas terughalen maar die was ingeslikt.
Een nieuwe pas aanvragen kost ¤ 4,50. Contact leggen met geldmaat is niet gelukt omdat het na 17:00 was.
Wat een kut bedrijf ook.
Ik ga hier nog wel achteraan.
Ben jij de verlener van dat recht dan?quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Je hebt het over "recht op"
(niet te verwarren met "rechtop")
Duidelijk ja, dat is dus precies wat niet mag. Je moet het subtiel doen en ludiek met een andere naam en een andere situatie, maar wel zo dat je ermee kunt associėren. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:36 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Agressie is duidelijke communicatie.
Ik gebruik het ook nog zelden, maar zelden is niet nooit. Sowieso vier dingen die alleen contant kunnen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:48 schreef bianconeri het volgende:
Cash geld![]()
Het is 2026, niet 1900.
Laat mij raden: Omdat je in dienst van Poetin bent?
Sancties opgelegd gekregen?
Ik toets.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben jij de verlener van dat recht dan?
Dat max 1 in de twee weken ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook nog zelden, maar zelden is niet nooit. Sowieso vier dingen die alleen contant kunnen.
Daar ga jij niet over.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat doe je maar lekker op school.
Jawel, ik ben het middelpunt van het universum.quote:
Fijn voor jou. Succes ermeequote:Op woensdag 4 maart 2026 14:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jawel, ik ben het middelpunt van het universum.
Oke, dan niet fijn voor je, geen succes ermee.quote:
Als ik op dit moment mezelf Prince of Pyongyang noem gaan mensen ook niet denken dat ik tegen die dikke papzak benquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Probeer dat nou te negeren en geef dat aub geen aandacht.
Sommigen hier vinden het maar wat leuk om mij hier te portretteren als een Poetin adept of Rusland lover. Terwijl ik dat natuurlijk niet ben.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat doe je maar lekker op school.
Zeker, waar je zo'n wifi achtig sympool zit moet je je telefoon tegenaan houdenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dag dat dat alleen bij betaalautomaten in de winkels werkte. Dat kan ook bij een pinautomaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |