quote:
Eigenlijk meer een soort Geld..wolf dusquote:
Ik ben niet pro-russisch, ik ben pro vrede en pro realiteitszin.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:25 schreef ach het volgende:
Oeps, te veel pro-Russisch geshitpost. Nu sta je geflagged.
Die wordt virtueel ingesliktquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:47 schreef Fushia2 het volgende:
Geen virtuele pinpas gebruiken via NFC op je telefoon
Als ik zijn posts hier op Fok! moet geloven nietquote:
Hij ligt waarschijnlijk nu je zus vol te stortenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Als ik zijn posts hier op Fok! moet geloven niet
Om kwart over 9 's morgens?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:14 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Hij ligt waarschijnlijk nu je zus vol te storten
quote:
En wat is daar mis mee? Veel mensen die hogere functies bekleden zijn ook maar incompetente lui die vooral denken dat ze hard en goed werken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Om kwart over 9 's morgens?![]()
Die zit nu achter de kassa bij de Aldi
Niks.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Veel mensen die hogere functies bekleden zijn ook maar incompetente lui die vooral denken dat ze hard en goed werken.
Dag dat dat alleen bij betaalautomaten in de winkels werkte. Dat kan ook bij een pinautomaat?quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:47 schreef Fushia2 het volgende:
Geen virtuele pinpas gebruiken via NFC op je telefoon
Probeer dat nou te negeren en geef dat aub geen aandacht.quote:
In het emballagehok.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Niks.
Maar nou niet bepaald de gelegenheid om even volgestort te worden
Werkt @Cockwhale?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Om kwart over 9 's morgens?![]()
Die zit nu achter de kassa bij de Aldi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |