Klinkt goed!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog best leuk ook om dan ook wat van de kersttraditie van dat land mee te krijgen. En ze hebben daar een hele leuke, de "boekenvloed". Daarbij geven ze elkaar op 24 december een boek cadeau, wat ze vervolgens de rest van de avond en op 25 december lezen bij het haardvuur.
Mimimimimiiiquote:
Dan moeten die koersen wel een keertje gaan stijgen, weet niet hoe die markt nu op Iran reageertquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Heb nu wel iets voor ogen waar ik voor ga sparen als ik uit de cryptoschulden ben. Heeeeeeeule dure vakantie in 2027
Niet best denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten die koersen wel een keertje gaan stijgen, weet niet hoe die markt nu op Iran reageert
Ik heb al geprobeerd hem aan @Elvi @CherryLips @Ama en @ienieminie te koppelen maar die willen hem allemaal nietquote:
Ik heb nu niet naar de route gekeken, maar in de winter is de ringweg gedeeltelijk onbegaanbaar, dus kun je alleen vanaf Reykjavik via de zuidelijke route langs de kust.quote:
is dat dan zijn leeftijdscategoriequote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb al geprobeerd hem aan @:elvi @:cherrylips @:ama en @:ienieminie te koppelen maar die willen hem allemaal niet
Hebben toch nog wel meer leuke singles op FOK!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb al geprobeerd hem aan @:elvi @:cherrylips @:ama en @:ienieminie te koppelen maar die willen hem allemaal niet
Het lijkt mee te vallen, van het weekend bij de eerste aanval wel een stevige dip, maar krabbelt weer omhoog zo te zienquote:
Voel je nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat dan zijn leeftijdscategorie
Oh mooi!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt mee te vallen, van het weekend bij de eerste aanval wel een stevige dip, maar krabbelt weer omhoog zo te zien
Rood. Net zoals zo'n beetje op al het andere nieuws, zelfs als het positief nieuws is.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten die koersen wel een keertje gaan stijgen, weet niet hoe die markt nu op Iran reageert
die van mij is ook iets jonger dan ik benquote:
Afgelopen dagen weer een lichte stijging, volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat lief!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van mij is ook iets jonger dan ik ben
maar niet reuze
Mijn 15 euro die ik een paar jaar geleden in cryptomeuk heb gegooid is nog maar 5 euro waardquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rood. Net zoals zo'n beetje op al het andere nieuws, zelfs als het positief nieuws is.
Had een leuke vakantie kunnen boeken van wat ik nu in het rood sta vergeleken met mijn inleg.
Vroegah ook ooit wel eens tegen gespeeld.quote:
Nee. Maar ik ken geen vrouwen in zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat dan zijn leeftijdscategorie
Mja, goede reden voor de winter, maar niet in augustusquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu niet naar de route gekeken, maar in de winter is de ringweg gedeeltelijk onbegaanbaar, dus kun je alleen vanaf Reykjavik via de zuidelijke route langs de kust.
Maar zo heel groot is het toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, goede reden voor de winter, maar niet in augustus
Van wat ik heb geleerd tijdens mijn research is dat kilometers maken de beste manier is om IJsland te beleven.
Zoals @MizzezAmyquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben toch nog wel meer leuke singles op FOK!
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:05 schreef DaMart het volgende:
Maar @:nattekat komt vanzelf wel een nattepoes tegen.
Bij mij duurde het ook 35 jaar tot ik eindelijk geen eeuwige vrijgezel meer was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |