EN dat is? Denk je dat er geen vrouwen in de IT werken?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, er is een klein probleempje wat mijn werk in de IT betreft.
dat zou wel heel naief zijn zegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat is? Denk je dat er geen vrouwen in de IT werken?
inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan niet. Dan doe je het allemaal lekker alleen, net als ik. Wordt je leven echt heerlijk simpel van, al ga je dat later pas echt waarderen
Er was wel een leuk HR-meisje, maar die is wegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aanpappen met een HR-miepje, kun je ook nog een gunstiger contract bij elkaar viezelevozelen
Dus?!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was wel een leuk HR-meisje, maar die is weg
Zit er eentje in mijn teamquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat is? Denk je dat er geen vrouwen in de IT werken?
Op finance kunnen ook best leuke zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was wel een leuk HR-meisje, maar die is weg
We hebben geen financequote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op finance kunnen ook best leuke zitten
Jij speelt in een gemengd team?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit er eentje in mijn team
Ze zijn zeldzaam, maar ik weet prima dat ze wel in het wild voorkomen
Slaap lekker schatjequote:
Krijg je wel centjes danquote:
Dat is nieuwquote:
ken jij geen leuke dame voor NKquote:
Rot maar op jijquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nattekat is het nieuwe danny.
NK / danny: "GROTE PROBLEMEN"
duizend Fok!kers: "HARTSTIKKE VEEL HULP!"
NK / danny: "NEE KANNIET WILNIET LASTIGMOEILIJK"
Ik heb geen tijd voor twee van dit soort gevallen. En nou ga ik wel slapen
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nattekat is het nieuwe danny.
NK / danny: "GROTE PROBLEMEN"
duizend Fok!kers: "HARTSTIKKE VEEL HULP!"
NK / danny: "NEE KANNIET WILNIET LASTIGMOEILIJK"
Ik heb geen tijd voor twee van dit soort gevallen. En nou ga ik wel slapen
Let op je woordenquote:
Die ligt nog te slapen hoop ikquote:
Nog best leuk ook om dan ook wat van de kersttraditie van dat land mee te krijgen. En ze hebben daar een hele leuke, de "boekenvloed". Daarbij geven ze elkaar op 24 december een boek cadeau, wat ze vervolgens de rest van de avond en op 25 december lezen bij het haardvuur.quote:
Gelukkig wel. Heb nu wel iets voor ogen waar ik voor ga sparen als ik uit de cryptoschulden ben. Heeeeeeeule dure vakantie in 2027quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |