En hier?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, eerste waar ik op klikte. De keuze is alleen niet echt reuze in die categorie.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog wel even de bekerwedstrijd afwachten. Dus het zal toch wel weer richting tien uur gaan dan
Heb vorige week al al mijn ovenkroketjes opquote:
Dit jaar ga ik nergens meer heen. Volgend jaar zie ik dan wel weer, maar denk wel dat het een groepsreis gaat worden als het hele datingavontuur voor dan falikant mislukt is. Laatste wanhoopspoging, anders neem ik wel een kat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar wil je naar toe dan?
of maakt dat niet uit?
Yep.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is irritant ja, dan durf je niet echt wat te doen omdat je nog niet weet of je wel wat mag gaan doen
Dat klinkt wel leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hier?
https://www.sawadee.nl/22-35ersreizen/reis-overzicht/
Paiq geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik nergens meer heen. Volgend jaar zie ik dan wel weer, maar denk wel dat het een groepsreis gaat worden als het hele datingavontuur voor dan falikant mislukt is. Laatste wanhoopspoging, anders neem ik wel een kat.
Hebben ze wel iets van een termijn aangegeven of is het meer van 'we zijn er mee bezig, u hoort zo spoedig mogelijk van ons'quote:
een natte?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik nergens meer heen. Volgend jaar zie ik dan wel weer, maar denk wel dat het een groepsreis gaat worden als het hele datingavontuur voor dan falikant mislukt is. Laatste wanhoopspoging, anders neem ik wel een kat.
Dat is echt het eerste waar ze hier mee kwamenquote:
Wil je nu zeggen dat ik hopeloos verloren ben?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dan iets betaalds zoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt het eerste waar ze hier mee kwamen
Is een beetje dood.
En in het wildquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt het eerste waar ze hier mee kwamen
Is een beetje dood.
klotenootjesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:42 schreef Koen66 het volgende:
klotezooi, de zak nootjes zat niet goed dicht
Heb ik toch gepostquote:
Het ding met betaalde sites is dat ze allemaal free to use zijn. Lexa heb ik bijvoorbeeld uitgeprobeerd, en dan moet je allebei betalen om na een match te kunnen chattenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan iets betaalds zoeken
dan heb je in ieder geval meer serieuze mensen
of een grotere kans op serieus
zijn er geen speeddates bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding met betaalde sites is dat ze allemaal free to use zijn. Lexa heb ik bijvoorbeeld uitgeprobeerd, en dan moet je allebei betalen om na een match te kunnen chatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |