NEE DAT WIL ZE NIETquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede binnenkomer wel, wil je misschien op date met Nattekat?
ik heb al tig jaar geen cent uitgegeven aan IT hardwarequote:
Dat is irritant ja, dan durf je niet echt wat te doen omdat je nog niet weet of je wel wat mag gaan doenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er moeten eerst wat andere dingen geregeld worden. Hang nu een beetje tussen dingen in.
jou plagenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou weer.
En nog belangrijker: wat betekent dat überhaupt?
heel lang geleden weer sinds ik ze zelf gemaakt heb.. kan dus alle kanten op gaanquote:
dit stond er eerst nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt gewoon in mijn FOBO kijken
dat weet ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb er wel eens eerder gespiekt namelijk
Ja maar we zijn schijnbaar geen goede marktkooplui hierquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het "we moeten Nattekat slijten" avond?
Nou ja nee. Staat nog belletjeswater. Maar als die op is dan wel hoor.quote:
Nouquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja nee. Staat nog bewlletjeswater. Maar als die op is dan wel hoor.
Wil morgen weer eens op tijd zijn voor een ochtendwandeling
oeh, wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:30 schreef Ama het volgende:
Ik ga het ook niet laat maken. Als ik wakker ben morgen ga ik (on)geduldig wachten op DHL.
misschien pas je daar wel heel goed tussenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Als ik zo kijk naar de samenstelling van reizen van Fox zie ik alleen maar oude lullen @:DaMart
En wat vind jij oud dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Als ik zo kijk naar de samenstelling van reizen van Fox zie ik alleen maar oude lullen @:DaMart
Haarverfspullen en mijn map voor Pokemonkaarten komt dan binnen.quote:
Je moet lekker op surfvakantie in Portugal gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:30 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |