Je mag wel hier schuilen in de logeerkamerquote:
Aawwquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Ik kwam iemand tegen op FOK! mee afgesproken, vaak. Enzo.
En kater is z’n beste vriend.
Hij is uiteindelijk met een FOK!’ster getrouwd en ik met kater.
Enne we zijn nu alle 4 met elkaar bevriend
welke organisatie ging je dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Merk wel dat ik aan de oude kant begin te raken voor de reisorganisatie waar ik al die groepsreizen mee gedaan heb als ik zo kijk wat de gemiddelde leeftijd is van alles. Kan nog steeds leuk zijn, maar uiteindelijk ga je toch wel wat binding missen.
So cutequote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Ik kwam iemand tegen op FOK! mee afgesproken, vaak. Enzo.
En kater is z’n beste vriend.
Hij is uiteindelijk met een FOK!’ster getrouwd en ik met kater.
Enne we zijn nu alle 4 met elkaar bevriend
Simi. Dat gaat hem sowieso al niet meer zo snel worden, want ik heb wel gedaan wat er interessant was inmiddels.quote:
ah die ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Simi. Dat gaat hem sowieso al niet meer zo snel worden, want ik heb wel gedaan wat er interessant was inmiddels.
Genoeg maatjes daar die opzoek zijn naar een match.quote:
ik ben niet zo van de winterBBQquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo ja, waarom was ik niet uitgenodigd?.
Misschien moet je dan iemand in het wild zoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Merk wel dat ik aan de oude kant begin te raken voor de reisorganisatie waar ik al die groepsreizen mee gedaan heb als ik zo kijk wat de gemiddelde leeftijd is van alles. Kan nog steeds leuk zijn, maar uiteindelijk ga je toch wel wat binding missen.
Zou echt bij god niet weten hoequote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien moet je dan iemand in het wild zoeken
Is het nog steeds niet rond bij de notaris?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zo gestresst door dat huisgebeuren. Zou zo blij zijn met een beetje duidelijkheid. Maar krijg nu gewoon nauwelijks wat productiefs uit m'n vingers.
Uitgaan.quote:
in de zomer zijn ze weklomquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen gegrilde ijsbeerbiefstuk of pinguïnvleugeltjes voor jou?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |