Moet je maar niet de hele tijd met je hand in gleuven zitten!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zag net op LInkedin een filmpje dat vandaag André Ooijer (oud voetballer van o.a. PSV en Oranje) bij ons op de werkvloer was
Natuurlijk heb ik dat weer gemist..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta daar niet opquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dit de "wil Moeraskat meeten" lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Het mag hier best besproken worden van mij hoor, het gaat meer om de toon die er onder ligt. Hoeft niet gelijk iedereen kumbaya rond het kampvuurtje te gaan zingen,quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen dat je dit onderwerp hier niet wil bespreken/besproken wil hebben.
Het leeft, bij de meesten, omdat het ze aan het hart gaat. En ja daar hoort ook ‘zurigheid’ bij want iedereen kan zien dat de bereidheid tot echt structureel veranderen er niet in zit. En dat mag hij zelf bepalen, maar ik ga dan niet happy happy joy joy het komt vast wel goed doen.
Ja gewoon een beetje lief zijn voor elkaarquote:
Weet nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dit de "wil Moeraskat meeten" lijst?
maar daarna start het puntmutsenuurtje weerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon een beetje lief zijn voor elkaar
Maar dat is tegen 'die van buuten', en niet tegen elkaarquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar daarna start het puntmutsenuurtje weer![]()
Voor alle meningen mag er ruimte zijn toch. Ook voor de gene die van nature wat minder positief zijn ingesteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het mag hier best besproken worden van mij hoor, het gaat meer om de toon die er onder ligt. Hoeft niet gelijk iedereen kumbaya rond het kampvuurtje te gaan zingen,
Gek tijdstipquote:
Misschien komt het ook wel omdat ik dat FB topic teveel heb gevolgd de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor alle meningen mag er ruimte zijn toch. Ook voor de gene die van nature wat minder positief zijn ingesteld.
Nee, maar ik zou graag zeker willen weten dat het feest doorgaat. En ook graag willen weten wanneer dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon even je tijd nemen om het rustig af te handelen, dat huis loopt niet weg
welkequote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik word op eens een banger van het ESF in 2017 voorgeschoteld op Youtube.
Goed nummer.
Ik heb ook alles gelezen en vind de conclusie van de initiële reacties waar je op reageerde niet heel onrealistisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien komt het ook wel omdat ik dat FB topic teveel heb gevolgd de afgelopen dagen
Maar ik heb het koud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |