quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan reserveren ze een kinderstoel voor je vrees ik
Ik ben ook wel eens heel het land doorgereden in 3,5 week, inclusief nog een stukje Canadaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Californië vereist al flink gassen in 2 weken
Echt?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef Koen66 het volgende:
het is wel vaker geroepen dat Fok gaat nokken maar nu is het wel erg hardnekkig
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Forum is toch offline voor er een nieuwe meet gepland is
Gaan jullie hier nu ook al beginnen, alsof de pH waarde in het FB topic nog niet genoeg isquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben er altijd best positief over geweest, maar Danny laat het er absoluut niet best uit zienquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie hier nu ook al beginnen, alsof de pH waarde in het FB topic nog niet genoeg is
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie hier nu ook al beginnen, alsof de pH waarde in het FB topic nog niet genoeg is
Je weet dat je blauw bent hè?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er altijd best positief over geweest, maar Danny laat het er absoluut niet best uit zien
Ik heb er vertrouwen in dat het gewoon goedkomtquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Dan mag ik niet m'n zorgen uiten over de financiële staat van zowel FOK! als Danny zelf?quote:
hij is niet de eerste blauwe die dat zegtquote:
Nee maar die cynische melancholie schiet niemand wat mee opquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er altijd best positief over geweest, maar Danny laat het er absoluut niet best uit zien
Je kan er lullig over doen, maar volgens mij is die ph waarde vrij realistisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Het is de manier waarop. Maar ik ga niet verder bemoeien op dit onderwerp in dit topicquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is niet de eerste blauwe die dat zegt
Ygquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan er lullig over doen, maar volgens mij is die ph waarde vrij realistisch.
Of die pH-waarde realistisch is of niet ga ik niet over oordelen, maar die zurigheid hoeft toch niet ook nog hierheen gesleept te worden. Liever wat meer zoetigheid hierquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan er lullig over doen, maar volgens mij is die ph waarde vrij realistisch.
Ik ook maar volgens mij wil zij dat nietquote:
serieus?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook maar volgens mij wil zij dat niet
Zit niet zo te stokenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook maar volgens mij wil zij dat niet
Dan moet je gewoon zeggen dat je dit onderwerp hier niet wil bespreken/besproken wil hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die pH-waarde realistisch is of niet ga ik niet over oordelen, maar die zurigheid hoeft toch niet ook nog hierheen gesleept te worden. Liever wat meer zoetigheid hier
ditquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen dat je dit onderwerp hier niet wil bespreken/besproken wil hebben.
Het leeft, bij de meesten, omdat het ze aan het hart gaat. En ja daar hoort ook ‘zurigheid’ bij want iedereen kan zien dat de bereidheid tot echt structureel veranderen er niet in zit. En dat mag hij zelf bepalen, maar ik ga dan niet happy happy joy joy het komt vast wel goed doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |