Oh ja die ook. Maar @Nattekat kan haar niet aan.quote:
Die kans is groot jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja die ook. Maar @:nattekat kan haar niet aan.
oeh goedequote:
Niet dat hij de andere vrouwen aan kanquote:
Hij is een baby.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb al geprobeerd hem aan @:elvi @:cherrylips @:ama en @:ienieminie te koppelen maar die willen hem allemaal niet
Ik ga morgen even wat dingen uitzoeken en doen. Dan mag ik daar op wachten. Dan de resultaten daarvan doorgeven. En dan kunnen ze kijken wat ik nou daadwerkelijk mag lenen. En dan gaan we uitzoeken hoe ik het kan bolwerken met m'n zusje. En dan naar de notaris.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze wel iets van een termijn aangegeven of is het meer van 'we zijn er mee bezig, u hoort zo spoedig mogelijk van ons'
Ik kom er op donderdagavond aan en ga de volgende donderdagochtend weg. Dan heb ik heel het eiland gehad inclusief de vulkaan in het zuidwesten en de zonsverduistering in het noordwesten als extra tussenstops los van de ringweg.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zo heel groot is het toch ook weer niet?
Forum is toch offline voor er een nieuwe meet gepland isquote:
Ok CherryBieberquote:
Dan gewoon even je tijd nemen om het rustig af te handelen, dat huis loopt niet wegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga morgen even wat dingen uitzoeken en doen. Dan mag ik daar op wachten. Dan de resultaten daarvan doorgeven. En dan kunnen ze kijken wat ik nou daadwerkelijk mag lenen. En dan gaan we uitzoeken hoe ik het kan bolwerken met m'n zusje. En dan naar de notaris.
Maar tegelijk moeten er ook andere dingen geregeld worden, is er werk en studie, en staat dat huis vol meuk die weg moet. Mijn zusje zou daar in helpen maar die is ziek en doet volgens mij niet veel nu.
kan je ergens inzetten op de datum?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Forum is toch offline voor er een nieuwe meet gepland is
De gemiddelde staat in de VS is al 3x zo groot en daar kun je er ook makkelijk eentje van in een week doorrijdenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom er op donderdagavond aan en ga de volgende donderdagochtend weg. Dan heb ik heel het eiland gehad inclusief de vulkaan in het zuidwesten en de zonsverduistering in het noordwesten als extra tussenstops los van de ringweg.
Al had ik wel liever een dag extra gehad.
Californië vereist al flink gassen in 2 wekenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde staat in de VS is al 3x zo groot en daar kun je er ook makkelijk eentje van in een week doorrijden
Niet dat ik weetquote:
Dan reserveren ze een kinderstoel voor je vrees ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |