SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:![]()
Dat is helaas vaak de beperkende factorquote:
Als jullie gaan samenwonen kunnen jullie meer sparen en lekker saampjes op vakantiequote:
Nee. Ik kwam iemand tegen op FOK! mee afgesproken, vaak. Enzo.quote:
Amber achterin de Opel Mokkaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jullie gaan samenwonen kunnen jullie meer sparen en lekker saampjes op vakantie
Nee. Dat wordt natte zijn laatste vakantie ever.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jullie gaan samenwonen kunnen jullie meer sparen en lekker saampjes op vakantie
Nicequote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Ik kwam iemand tegen op FOK! mee afgesproken, vaak. Enzo.
En kater is z’n beste vriend.
Hij is uiteindelijk met een FOK!’ster getrouwd en ik met kater.
Enne we zijn nu alle 4 met elkaar bevriend
Hoef je in ieder geval niet uit te leggen wat die rare website is waar je zoveel op zitquote:
Daarom wilde Kat dus zo'n ruime praktische auto ipv een mooiequote:
Tegen de mannen code in, maar boeiendquote:
zn voetenbadje in de douche naast de vaatwasser voor de warmtequote:
Gaan jullie gelijk emigreren naar een paradijsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Dat wordt natte zijn laatste vakantie ever.
Paraguayquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan jullie gelijk emigreren naar een paradijs
Ga je hem in het bos begraven?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Dat wordt natte zijn laatste vakantie ever.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Saampjes een boerderij in de heuvels waar pambar lekker kan ravottenquote:
Je mag wel hier schuilen in de logeerkamerquote:
Aawwquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
welke organisatie ging je dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Merk wel dat ik aan de oude kant begin te raken voor de reisorganisatie waar ik al die groepsreizen mee gedaan heb als ik zo kijk wat de gemiddelde leeftijd is van alles. Kan nog steeds leuk zijn, maar uiteindelijk ga je toch wel wat binding missen.
So cutequote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Simi. Dat gaat hem sowieso al niet meer zo snel worden, want ik heb wel gedaan wat er interessant was inmiddels.quote:
ah die ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Simi. Dat gaat hem sowieso al niet meer zo snel worden, want ik heb wel gedaan wat er interessant was inmiddels.
Genoeg maatjes daar die opzoek zijn naar een match.quote:
ik ben niet zo van de winterBBQquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo ja, waarom was ik niet uitgenodigd?.
Misschien moet je dan iemand in het wild zoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Merk wel dat ik aan de oude kant begin te raken voor de reisorganisatie waar ik al die groepsreizen mee gedaan heb als ik zo kijk wat de gemiddelde leeftijd is van alles. Kan nog steeds leuk zijn, maar uiteindelijk ga je toch wel wat binding missen.
Zou echt bij god niet weten hoequote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien moet je dan iemand in het wild zoeken
Is het nog steeds niet rond bij de notaris?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zo gestresst door dat huisgebeuren. Zou zo blij zijn met een beetje duidelijkheid. Maar krijg nu gewoon nauwelijks wat productiefs uit m'n vingers.
Uitgaan.quote:
in de zomer zijn ze weklomquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen gegrilde ijsbeerbiefstuk of pinguïnvleugeltjes voor jou?.
Al eens naar Fox gekeken? Daar heb ik in het verleden meerdere groepsreizen mee gemaakt. Qua leeftijd zat er veel variatie in de reisgezelschappen en er waren altijd wel gelijkgestemden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:12 schreef Nattekat het volgende:
omg je doet een Kree'tjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
omg je doet een Kree'tje
heyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
omg je doet een Kree'tje
HeyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nu alquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga zo maar eens afronden en te bedde
Er moeten eerst wat andere dingen geregeld worden. Hang nu een beetje tussen dingen in.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het nog steeds niet rond bij de notaris?
[..]
omg je doet een Kree'tje
Goede binnenkomer wel, wil je misschien op date met Nattekat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nooit van gehoord. Klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al eens naar Fox gekeken? Daar heb ik in het verleden meerdere groepsreizen mee gemaakt. Qua leeftijd zat er veel variatie in de reisgezelschappen en er waren altijd wel gelijkgestemden.
Koop dan gewoon eens een macbook airquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:25 schreef Koen66 het volgende:
klote batterij van deze "nieuwe" laptop is nog slechter dan de vorige
ik ken Nattekat al wat langer dan vandaagquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede binnenkomer wel, wil je misschien op date met Nattekat?
is het "we moeten Nattekat slijten" avond?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
omg je doet een Kree'tje
Wat doe jij hier nou weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog belangrijker: wat betekent dat überhaupt?100.000 katjes
Fuck the EBU!
je kunt gewoon in mijn FOBO kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van jou heb ik echt geen idee hoe je er uit ziet
NEE DAT WIL ZE NIETquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik heb al tig jaar geen cent uitgegeven aan IT hardwarequote:
Dat is irritant ja, dan durf je niet echt wat te doen omdat je nog niet weet of je wel wat mag gaan doenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er moeten eerst wat andere dingen geregeld worden. Hang nu een beetje tussen dingen in.
jou plagenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou weer.
En nog belangrijker: wat betekent dat überhaupt?
heel lang geleden weer sinds ik ze zelf gemaakt heb.. kan dus alle kanten op gaanquote:
dit stond er eerst nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt gewoon in mijn FOBO kijken
dat weet ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb er wel eens eerder gespiekt namelijk
Ja maar we zijn schijnbaar geen goede marktkooplui hierquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het "we moeten Nattekat slijten" avond?
Nou ja nee. Staat nog belletjeswater. Maar als die op is dan wel hoor.quote:
Nouquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja nee. Staat nog bewlletjeswater. Maar als die op is dan wel hoor.
Wil morgen weer eens op tijd zijn voor een ochtendwandeling
oeh, wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:30 schreef Ama het volgende:
Ik ga het ook niet laat maken. Als ik wakker ben morgen ga ik (on)geduldig wachten op DHL.
misschien pas je daar wel heel goed tussenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Als ik zo kijk naar de samenstelling van reizen van Fox zie ik alleen maar oude lullen @:DaMart
En wat vind jij oud dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Als ik zo kijk naar de samenstelling van reizen van Fox zie ik alleen maar oude lullen @:DaMart
Haarverfspullen en mijn map voor Pokemonkaarten komt dan binnen.quote:
Je moet lekker op surfvakantie in Portugal gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Wil jij niet op date met @Nattekat ?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:30 schreef Ama het volgende:
Ik ga het ook niet laat maken. Als ik wakker ben morgen ga ik (on)geduldig wachten op DHL.
Lekker een kroketjequote:
Watquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil jij niet op date met @:nattekat ?
Jullie hebben een beetje voetje zien vrijen natuurlijk
1 vrouw van jouw leeftijd. Vergroot wel je kansen bij haarquote:
Niet dan?quote:
ahaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Haarverfspullen en mijn map voor Pokemonkaarten komt dan binnen.
Kroketjesquote:
Tuurlijk wel, eerste waar ik op klikte. De keuze is alleen niet echt reuze in die categorie.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze categorie nog niet gevonden zeker?
https://www.fox.nl/zoeken(...)sorteer=populariteit
Het liefst rond mijn eigen leeftijd maar paar jaar ouder kan ook.quote:
Hij heeft zelfs keuze... 5 in de categorie 66+quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 vrouw van jouw leeftijd. Vergroot wel je kansen bij haar
snap ik welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel hyped om die map te kunnen gaan vullen.
waar wil je naar toe dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, eerste waar ik op klikte. De keuze is alleen niet echt reuze in die categorie.
Zoals @Dr_Flash ?quote:
Valt tegen hoorquote:
Tussen de benen denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar wil je naar toe dan?
of maakt dat niet uit?
En hier?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, eerste waar ik op klikte. De keuze is alleen niet echt reuze in die categorie.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog wel even de bekerwedstrijd afwachten. Dus het zal toch wel weer richting tien uur gaan dan
Heb vorige week al al mijn ovenkroketjes opquote:
Dit jaar ga ik nergens meer heen. Volgend jaar zie ik dan wel weer, maar denk wel dat het een groepsreis gaat worden als het hele datingavontuur voor dan falikant mislukt is. Laatste wanhoopspoging, anders neem ik wel een kat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar wil je naar toe dan?
of maakt dat niet uit?
Yep.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is irritant ja, dan durf je niet echt wat te doen omdat je nog niet weet of je wel wat mag gaan doen
Dat klinkt wel leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hier?
https://www.sawadee.nl/22-35ersreizen/reis-overzicht/
Paiq geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik nergens meer heen. Volgend jaar zie ik dan wel weer, maar denk wel dat het een groepsreis gaat worden als het hele datingavontuur voor dan falikant mislukt is. Laatste wanhoopspoging, anders neem ik wel een kat.
Hebben ze wel iets van een termijn aangegeven of is het meer van 'we zijn er mee bezig, u hoort zo spoedig mogelijk van ons'quote:
een natte?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik nergens meer heen. Volgend jaar zie ik dan wel weer, maar denk wel dat het een groepsreis gaat worden als het hele datingavontuur voor dan falikant mislukt is. Laatste wanhoopspoging, anders neem ik wel een kat.
Dat is echt het eerste waar ze hier mee kwamenquote:
Wil je nu zeggen dat ik hopeloos verloren ben?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dan iets betaalds zoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt het eerste waar ze hier mee kwamen
Is een beetje dood.
En in het wildquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt het eerste waar ze hier mee kwamen
Is een beetje dood.
klotenootjesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:42 schreef Koen66 het volgende:
klotezooi, de zak nootjes zat niet goed dicht
Heb ik toch gepostquote:
Het ding met betaalde sites is dat ze allemaal free to use zijn. Lexa heb ik bijvoorbeeld uitgeprobeerd, en dan moet je allebei betalen om na een match te kunnen chattenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan iets betaalds zoeken
dan heb je in ieder geval meer serieuze mensen
of een grotere kans op serieus
zijn er geen speeddates bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding met betaalde sites is dat ze allemaal free to use zijn. Lexa heb ik bijvoorbeeld uitgeprobeerd, en dan moet je allebei betalen om na een match te kunnen chatten
Ik dacht dat jij voor de gezelligheid kwam hierquote:
Ik ben niet van het uitgaan, via waterpolo gaat het hem niet worden en verder geen idee.quote:
Oh sorryquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor de gezelligheid kwam hier
Dat is de vanafprijs hequote:
Probeer ‘gewoon’ wat meer onder de mensen te komen. Wellicht ontmoet je nieuwe mensen of vrienden van hen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet van het uitgaan, via waterpolo gaat het hem niet worden en verder geen idee.
zegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga maar met greys mee naar DTS met die grapjes van je.
Dan ga ik voor het eerst dat programma kijkenquote:
#metooquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik voor het eerst dat programma kijken
Nee hoor. Ik blijf gewoon hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga maar met greys mee naar DTS met die grapjes van je.
Ja, kijk, het ding is, dat is makkelijk als je student bent.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Probeer ‘gewoon’ wat meer onder de mensen te komen. Wellicht ontmoet je nieuwe mensen of vrienden van hen.
Hij is zelf wanhopig, draag je dingen aan… krijg je dit.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, kijk, het ding is, dat is makkelijk als je student bent.
Je hebt toch werk en collega's en zoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, kijk, het ding is, dat is makkelijk als je student bent.
Ik heb 1 keer een reis met die organisatie gemaakt en dat beviel ook wel. Had geen zin om met kerst weer alleen thuis te zitten toen, dus heb toen een kerstgroepsreis naar IJsland gemaaktquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk.
*bookmark maakt*
Lid worden van verenigingen etc. Meer onder de mensen komen, uitgaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt toch werk en collega's en zo
Mja, er is een klein probleempje wat mijn werk in de IT betreft.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt toch werk en collega's en zo
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een reis met die organisatie gemaakt en dat beviel ook wel. Had geen zin om met kerst weer alleen thuis te zitten toen, dus heb toen een kerstgroepsreis naar IJsland gemaakt.
Ze hebben gewoon een IJslandreis als ik er ook ben deze zomerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een reis met die organisatie gemaakt en dat beviel ook wel. Had geen zin om met kerst weer alleen thuis te zitten toen, dus heb toen een kerstgroepsreis naar IJsland gemaakt.
Ja dan niet. Dan doe je het allemaal lekker alleen, net als ik. Wordt je leven echt heerlijk simpel van, al ga je dat later pas echt waarderenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lid worden van verenigingen etc. Meer onder de mensen komen, uitgaan.
Allemaal geen optie volgens hem.
Aanpappen met een HR-miepje, kun je ook nog een gunstiger contract bij elkaar viezelevozelenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, er is een klein probleempje wat mijn werk in de IT betreft.
EN dat is? Denk je dat er geen vrouwen in de IT werken?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, er is een klein probleempje wat mijn werk in de IT betreft.
dat zou wel heel naief zijn zegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat is? Denk je dat er geen vrouwen in de IT werken?
inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan niet. Dan doe je het allemaal lekker alleen, net als ik. Wordt je leven echt heerlijk simpel van, al ga je dat later pas echt waarderen
Er was wel een leuk HR-meisje, maar die is wegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aanpappen met een HR-miepje, kun je ook nog een gunstiger contract bij elkaar viezelevozelen
Dus?!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was wel een leuk HR-meisje, maar die is weg
Zit er eentje in mijn teamquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat is? Denk je dat er geen vrouwen in de IT werken?
Op finance kunnen ook best leuke zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was wel een leuk HR-meisje, maar die is weg
We hebben geen financequote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op finance kunnen ook best leuke zitten
Jij speelt in een gemengd team?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit er eentje in mijn team
Ze zijn zeldzaam, maar ik weet prima dat ze wel in het wild voorkomen
Slaap lekker schatjequote:
Krijg je wel centjes danquote:
Dat is nieuwquote:
ken jij geen leuke dame voor NKquote:
Rot maar op jijquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nattekat is het nieuwe danny.
NK / danny: "GROTE PROBLEMEN"
duizend Fok!kers: "HARTSTIKKE VEEL HULP!"
NK / danny: "NEE KANNIET WILNIET LASTIGMOEILIJK"
Ik heb geen tijd voor twee van dit soort gevallen. En nou ga ik wel slapen
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nattekat is het nieuwe danny.
NK / danny: "GROTE PROBLEMEN"
duizend Fok!kers: "HARTSTIKKE VEEL HULP!"
NK / danny: "NEE KANNIET WILNIET LASTIGMOEILIJK"
Ik heb geen tijd voor twee van dit soort gevallen. En nou ga ik wel slapen
Let op je woordenquote:
Die ligt nog te slapen hoop ikquote:
Nog best leuk ook om dan ook wat van de kersttraditie van dat land mee te krijgen. En ze hebben daar een hele leuke, de "boekenvloed". Daarbij geven ze elkaar op 24 december een boek cadeau, wat ze vervolgens de rest van de avond en op 25 december lezen bij het haardvuur.quote:
Gelukkig wel. Heb nu wel iets voor ogen waar ik voor ga sparen als ik uit de cryptoschulden ben. Heeeeeeeule dure vakantie in 2027quote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog best leuk ook om dan ook wat van de kersttraditie van dat land mee te krijgen. En ze hebben daar een hele leuke, de "boekenvloed". Daarbij geven ze elkaar op 24 december een boek cadeau, wat ze vervolgens de rest van de avond en op 25 december lezen bij het haardvuur.
Mimimimimiiiquote:
Dan moeten die koersen wel een keertje gaan stijgen, weet niet hoe die markt nu op Iran reageertquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Heb nu wel iets voor ogen waar ik voor ga sparen als ik uit de cryptoschulden ben. Heeeeeeeule dure vakantie in 2027
Niet best denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten die koersen wel een keertje gaan stijgen, weet niet hoe die markt nu op Iran reageert
Ik heb al geprobeerd hem aan @Elvi @CherryLips @Ama en @ienieminie te koppelen maar die willen hem allemaal nietquote:
Ik heb nu niet naar de route gekeken, maar in de winter is de ringweg gedeeltelijk onbegaanbaar, dus kun je alleen vanaf Reykjavik via de zuidelijke route langs de kust.quote:
is dat dan zijn leeftijdscategoriequote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb al geprobeerd hem aan @:elvi @:cherrylips @:ama en @:ienieminie te koppelen maar die willen hem allemaal niet
Hebben toch nog wel meer leuke singles op FOK!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb al geprobeerd hem aan @:elvi @:cherrylips @:ama en @:ienieminie te koppelen maar die willen hem allemaal niet
Het lijkt mee te vallen, van het weekend bij de eerste aanval wel een stevige dip, maar krabbelt weer omhoog zo te zienquote:
Voel je nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat dan zijn leeftijdscategorie
Oh mooi!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt mee te vallen, van het weekend bij de eerste aanval wel een stevige dip, maar krabbelt weer omhoog zo te zien
Rood. Net zoals zo'n beetje op al het andere nieuws, zelfs als het positief nieuws is.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten die koersen wel een keertje gaan stijgen, weet niet hoe die markt nu op Iran reageert
die van mij is ook iets jonger dan ik benquote:
Afgelopen dagen weer een lichte stijging, volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat lief!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van mij is ook iets jonger dan ik ben
maar niet reuze
Mijn 15 euro die ik een paar jaar geleden in cryptomeuk heb gegooid is nog maar 5 euro waardquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rood. Net zoals zo'n beetje op al het andere nieuws, zelfs als het positief nieuws is.
Had een leuke vakantie kunnen boeken van wat ik nu in het rood sta vergeleken met mijn inleg.
Vroegah ook ooit wel eens tegen gespeeld.quote:
Nee. Maar ik ken geen vrouwen in zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat dan zijn leeftijdscategorie
Mja, goede reden voor de winter, maar niet in augustusquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu niet naar de route gekeken, maar in de winter is de ringweg gedeeltelijk onbegaanbaar, dus kun je alleen vanaf Reykjavik via de zuidelijke route langs de kust.
Maar zo heel groot is het toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, goede reden voor de winter, maar niet in augustus
Van wat ik heb geleerd tijdens mijn research is dat kilometers maken de beste manier is om IJsland te beleven.
Zoals @MizzezAmyquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben toch nog wel meer leuke singles op FOK!
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:05 schreef DaMart het volgende:
Maar @:nattekat komt vanzelf wel een nattepoes tegen.
Bij mij duurde het ook 35 jaar tot ik eindelijk geen eeuwige vrijgezel meer was.
Oh ja die ook. Maar @Nattekat kan haar niet aan.quote:
Die kans is groot jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja die ook. Maar @:nattekat kan haar niet aan.
oeh goedequote:
Niet dat hij de andere vrouwen aan kanquote:
Hij is een baby.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga morgen even wat dingen uitzoeken en doen. Dan mag ik daar op wachten. Dan de resultaten daarvan doorgeven. En dan kunnen ze kijken wat ik nou daadwerkelijk mag lenen. En dan gaan we uitzoeken hoe ik het kan bolwerken met m'n zusje. En dan naar de notaris.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze wel iets van een termijn aangegeven of is het meer van 'we zijn er mee bezig, u hoort zo spoedig mogelijk van ons'
Ik kom er op donderdagavond aan en ga de volgende donderdagochtend weg. Dan heb ik heel het eiland gehad inclusief de vulkaan in het zuidwesten en de zonsverduistering in het noordwesten als extra tussenstops los van de ringweg.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zo heel groot is het toch ook weer niet?
Forum is toch offline voor er een nieuwe meet gepland isquote:
Ok CherryBieberquote:
Dan gewoon even je tijd nemen om het rustig af te handelen, dat huis loopt niet wegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga morgen even wat dingen uitzoeken en doen. Dan mag ik daar op wachten. Dan de resultaten daarvan doorgeven. En dan kunnen ze kijken wat ik nou daadwerkelijk mag lenen. En dan gaan we uitzoeken hoe ik het kan bolwerken met m'n zusje. En dan naar de notaris.
Maar tegelijk moeten er ook andere dingen geregeld worden, is er werk en studie, en staat dat huis vol meuk die weg moet. Mijn zusje zou daar in helpen maar die is ziek en doet volgens mij niet veel nu.
kan je ergens inzetten op de datum?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Forum is toch offline voor er een nieuwe meet gepland is
De gemiddelde staat in de VS is al 3x zo groot en daar kun je er ook makkelijk eentje van in een week doorrijdenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom er op donderdagavond aan en ga de volgende donderdagochtend weg. Dan heb ik heel het eiland gehad inclusief de vulkaan in het zuidwesten en de zonsverduistering in het noordwesten als extra tussenstops los van de ringweg.
Al had ik wel liever een dag extra gehad.
Californië vereist al flink gassen in 2 wekenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde staat in de VS is al 3x zo groot en daar kun je er ook makkelijk eentje van in een week doorrijden
Niet dat ik weetquote:
Dan reserveren ze een kinderstoel voor je vrees ikquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan reserveren ze een kinderstoel voor je vrees ik
Ik ben ook wel eens heel het land doorgereden in 3,5 week, inclusief nog een stukje Canadaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Californië vereist al flink gassen in 2 weken
Echt?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef Koen66 het volgende:
het is wel vaker geroepen dat Fok gaat nokken maar nu is het wel erg hardnekkig
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Forum is toch offline voor er een nieuwe meet gepland is
Gaan jullie hier nu ook al beginnen, alsof de pH waarde in het FB topic nog niet genoeg isquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben er altijd best positief over geweest, maar Danny laat het er absoluut niet best uit zienquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie hier nu ook al beginnen, alsof de pH waarde in het FB topic nog niet genoeg is
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie hier nu ook al beginnen, alsof de pH waarde in het FB topic nog niet genoeg is
Je weet dat je blauw bent hè?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er altijd best positief over geweest, maar Danny laat het er absoluut niet best uit zien
Ik heb er vertrouwen in dat het gewoon goedkomtquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Dan mag ik niet m'n zorgen uiten over de financiële staat van zowel FOK! als Danny zelf?quote:
hij is niet de eerste blauwe die dat zegtquote:
Nee maar die cynische melancholie schiet niemand wat mee opquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er altijd best positief over geweest, maar Danny laat het er absoluut niet best uit zien
Je kan er lullig over doen, maar volgens mij is die ph waarde vrij realistisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Het is de manier waarop. Maar ik ga niet verder bemoeien op dit onderwerp in dit topicquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is niet de eerste blauwe die dat zegt
Ygquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan er lullig over doen, maar volgens mij is die ph waarde vrij realistisch.
Of die pH-waarde realistisch is of niet ga ik niet over oordelen, maar die zurigheid hoeft toch niet ook nog hierheen gesleept te worden. Liever wat meer zoetigheid hierquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan er lullig over doen, maar volgens mij is die ph waarde vrij realistisch.
Ik ook maar volgens mij wil zij dat nietquote:
serieus?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook maar volgens mij wil zij dat niet
Zit niet zo te stokenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook maar volgens mij wil zij dat niet
Dan moet je gewoon zeggen dat je dit onderwerp hier niet wil bespreken/besproken wil hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die pH-waarde realistisch is of niet ga ik niet over oordelen, maar die zurigheid hoeft toch niet ook nog hierheen gesleept te worden. Liever wat meer zoetigheid hier
ditquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen dat je dit onderwerp hier niet wil bespreken/besproken wil hebben.
Het leeft, bij de meesten, omdat het ze aan het hart gaat. En ja daar hoort ook ‘zurigheid’ bij want iedereen kan zien dat de bereidheid tot echt structureel veranderen er niet in zit. En dat mag hij zelf bepalen, maar ik ga dan niet happy happy joy joy het komt vast wel goed doen.
Moet je maar niet de hele tijd met je hand in gleuven zitten!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zag net op LInkedin een filmpje dat vandaag André Ooijer (oud voetballer van o.a. PSV en Oranje) bij ons op de werkvloer was
Natuurlijk heb ik dat weer gemist..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta daar niet opquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dit de "wil Moeraskat meeten" lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Het mag hier best besproken worden van mij hoor, het gaat meer om de toon die er onder ligt. Hoeft niet gelijk iedereen kumbaya rond het kampvuurtje te gaan zingen,quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen dat je dit onderwerp hier niet wil bespreken/besproken wil hebben.
Het leeft, bij de meesten, omdat het ze aan het hart gaat. En ja daar hoort ook ‘zurigheid’ bij want iedereen kan zien dat de bereidheid tot echt structureel veranderen er niet in zit. En dat mag hij zelf bepalen, maar ik ga dan niet happy happy joy joy het komt vast wel goed doen.
Ja gewoon een beetje lief zijn voor elkaarquote:
Weet nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dit de "wil Moeraskat meeten" lijst?
maar daarna start het puntmutsenuurtje weerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon een beetje lief zijn voor elkaar
Maar dat is tegen 'die van buuten', en niet tegen elkaarquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar daarna start het puntmutsenuurtje weer![]()
Voor alle meningen mag er ruimte zijn toch. Ook voor de gene die van nature wat minder positief zijn ingesteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het mag hier best besproken worden van mij hoor, het gaat meer om de toon die er onder ligt. Hoeft niet gelijk iedereen kumbaya rond het kampvuurtje te gaan zingen,
Gek tijdstipquote:
Misschien komt het ook wel omdat ik dat FB topic teveel heb gevolgd de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor alle meningen mag er ruimte zijn toch. Ook voor de gene die van nature wat minder positief zijn ingesteld.
Nee, maar ik zou graag zeker willen weten dat het feest doorgaat. En ook graag willen weten wanneer dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon even je tijd nemen om het rustig af te handelen, dat huis loopt niet weg
welkequote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik word op eens een banger van het ESF in 2017 voorgeschoteld op Youtube.
Goed nummer.
Ik heb ook alles gelezen en vind de conclusie van de initiële reacties waar je op reageerde niet heel onrealistisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien komt het ook wel omdat ik dat FB topic teveel heb gevolgd de afgelopen dagen
Maar ik heb het koud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |