Klein hapje?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al borrelnootjes op
en ja een mergpijp lust ik wel![]()
maar is niet verstandig
krijg je ze niet op?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:24 schreef StevenHyde het volgende:
Hier heeft mijn vrouw 4 zakken chips gekocht. Niet te doen
En dan ook nog van die XL familiy bags?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:24 schreef StevenHyde het volgende:
Hier heeft mijn vrouw 4 zakken chips gekocht. Niet te doen
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef greysbones het volgende:
als je even wacht komt @:Kissingbird ook nog en is ze ook een nummer 1
quote:
moet jij niet naar bed?quote:
ga je trakteren ofzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat pas duur en inefficient is zijn die grote zakken met 15 minizakken chips erin. 1 zo'n minizak is onvoldoende, je trekt er al snel 2 of 3 open...
Dat is voor kinderenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat pas duur en inefficient is zijn die grote zakken met 15 minizakken chips erin. 1 zo'n minizak is onvoldoende, je trekt er al snel 2 of 3 open...
Voor de afgrond ?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelluf![]()
Ik heb net randjes uitgezocht
Zo te lezen wel jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Is er nog wat interessants gebeurd vanavond?
Doe mij maar 8 zakjesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
ftfyquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In fases greys. Had em wel veel eerder af dan julliekissingbird
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Tssssssssssssss Het was heus geen wedstrijdje!!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In fases greys. Had em wel veel eerder af dan jullie
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |