Iets anders vind ik momenteel niks. Sowieso moet ik minderen met de koekjes.quote:
nou laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Je hebt wederom mijn hart gebroken
Dat was uiteraard totaal niet de intentie. Owjee.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Je hebt wederom mijn hart gebroken
Heb ze daar nooit gehaald. Heb je gelezen dat talamini in Zutphen weg isquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij
vers
op de markt
en nog warm
Ik zie momenteel Ook niet echt lekkere koekjes meer in de winkelsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iets anders vind ik momenteel niks. Sowieso moet ik minderen met de koekjes.
ow jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze daar nooit gehaald. Heb je gelezen dat talamini in Zutphen weg is
O ja. Dat wil ik niet weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou laten we dat maar niet doen
de vorige keer belandde je in het ziekenhuis
Een naam zal je gedrag niet veranderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was uiteraard totaal niet de intentie. Owjee.
Misschien komt het door mijn username wel. Even een goede nieuwe naam verzinnen....
Greys breekt de mijne ook nietquote:
Komt wel iemand van de talmini gelg weer ik begreep ik maar met zijn eigen gemaakt ijsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ja
niet gelezen
ergens wel logisch aangezien de eigenaar(deventer ) vorig is overleden
misschien wel beterquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt wel iemand van de talmini gelg weer ik begreep ik maar met zijn eigen gemaakt ijs
Wordt ergens in een Kelder in Zutphen gemaakt. Kan het artikel niet meer vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wel beter
lekker vers gemaakt![]()
hoe heette het ijssalon hiervoorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt ergens in een Kelderman Zutphen gemaakt. Kan het artikel niet meer vinden
Talmini toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe heette het ijssalon hiervoor
kan er niet meer op komen
la venetia voor Talamini tochquote:
Wil je een mergpijp?quote:
is ook vrij grootquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat kan heel goed. Er was ook een ijssalon Talamini in Groningen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |