Ook al geopperd eerder en verwerktquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ideeen over het server onderbrengen
maar daar heb ik geen enkel verstand van
hoe dat werkt etc
TigerXtm had wel wat goede postsquote:
Als je er zin in hebt kan je vanaf deel 7 verder maar ik heb ze gelezen en heb niet echt wat gezien wat in 7-heden staat wat niet eerder is gezegdquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we AI de dubbele reacties er uit laten halen.
ik heb het merendeel wel meegelezenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je er zin in hebt kan je vanaf deel 7 verder maar ik heb ze gelezen en heb niet echt wat gezien wat in 7-heden staat wat niet eerder is gezegd
Ik geloof t eigenlijk verder wel. Kijk af en toe maar iedereen heeft t er ook over dat alles wel gezegd is.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je er zin in hebt kan je vanaf deel 7 verder maar ik heb ze gelezen en heb niet echt wat gezien wat in 7-heden staat wat niet eerder is gezegd
Ik kreeg bijna staar ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het merendeel wel meegelezen
maar deels globaal
zeker de langere lappen
volgens mij wordt je op een gegeven moment ook helemaal koekoek ervan
ontzettend lief dat je dat hebt gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna staar ja.![]()
Had bijna 300 tips eruit gehaald daarna de dubbele eruit gehaald. En toen een top 20 gemaakt van meest genoemde
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ontzettend lief dat je dat hebt gedaan
Dan ga je ervan uit dat ik kwaliteit lever.....quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stuur @:gebrokenglas maar hierheen nadat hij bij jou heeft gezaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |