Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Lekker zachte kleding beste kleding.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
Panty uit jurk uit, joggingbroek en trui aan.![]()
Dat interesseert me niets. Wel dat je hem dan uitrekt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:08 schreef StevenHyde het volgende: [..] Ja die kleur jurk van jou staat mij sowieso niet
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef StevenHyde het volgende:
Kan ik de TT nog wijzigen zelf? softwijs is niet goedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
@:gebrokenglas neem maar wat vakantiedagen op lees ik net![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Begrepenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat interesseert me niets. Wel dat je hem dan uitrekt.![]()
even een modje vragenquote:
moet ik even een TR zettenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Misschien kan ik een nick change doen naar softwijs, want daar moet ik voor betalen en dan sponsor ik Fok![]()
Of je geeft anderen een abonnementquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien kan ik een nick change doen naar softwijs, want daar moet ik voor betalen en dan sponsor ik FokWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel vet als straks naast de Steam, playstation tegoed, bol cadeau kaarten in de Bruna je ook een fok abo kunt kopen als gift![]()
Ja!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:18 schreef StevenHyde het volgende:
Wel vet als straks naast de Steam, playstation tegoed, bol cadeau kaarten in de Bruna je ook een fok abo kunt kopen als giftWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: