SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Oh was het vandaag ambtenarenstaakdag?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Budapestenaar vandaag ook het werk neergelegd?
Hihiquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:17 schreef Elvi het volgende:
Ik zoek een man die luistert dus Dudor valt af
Haha nice.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r die reactie van Rolit:
[ afbeelding ]
Komquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Viel hij maar eens wat af, die bolle
Heb je gematcht met @Ama ?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
Kom net in een dating app iemand tegen die bang is voor naaktslakken. Raar.
Wist niet dat @Ama ook op datingsites zatquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik had een flammküchen pizza met verse rookworst gemaakt, was minder spannend dan ik had gehoopt
Ik ben het niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
rookworst hoort ook niet op pizza.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik had een flammküchen pizza met verse rookworst gemaakt, was minder spannend dan ik had gehoopt
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wist niet dat @:ama ook op datingsites zat
Ja ik wilde eerst spekjes meenemen maar toen bedacht ik me dat ik nog een verse rookworst had liggen die deze week op moest. Maar de smaak kwam er niet echt door, misschien had ik het te klein gesnedenquote:
Hmmquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde eerst spekjes meenemen maar toen bedacht ik me dat ik nog een verse rookworst had liggen die deze week op moest. Maar de smaak kwam er niet echt door, misschien had ik het te klein gesneden
Gelukkig heb ik nog bijna een halve rookworst over, kan die morgen voor de lunch op broodquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
rookworst hoort ook niet op pizza.
Dat doe je op een broodje of bij een stamppot
Doelt ie er niet op dat het gewoon flammkuchen moet zijn ipv flammkuchen pizza?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit: https://www.ah.nl/producten/product/wi560988/ah-flammkuchendeeg
Nee je hebt een flammkuchen of een pizza.quote:
Dat kan ook, maar mijn 'pizza's' zullen sowieso niet als echt worden gezien omdat ik er geen kaas op doe en dit is lekkerder deegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doelt ie er niet op dat het gewoon flammkuchen moet zijn ipv flammkuchen pizza?
Tenzij je een flammkuchen maakt en deze bovenop een pizza legt en hem nog een keer afbakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je hebt een flammkuchen of een pizza.
Deegbodem is deegbodemquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je hebt een flammkuchen of een pizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |