ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voortaan eerst netjes alles opeten en daarna je handjes drogen
Die zou ik uit de oven houden, dat is historisch gezien geen goed idee gebleken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zijn verschillende bevolkingslagen ook lasagne
En dat dan allemaal in het deeg rollen en de frituur in voor een loempiaworstenbroodjeflammkuchenpizzalasagnekapsalongezondquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een worstenbroodje flammkuchenpizzalasagnekapsalon gezond?
Het is volle maanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik na een lange werkdag, meerdere uren wandelen nog steeds energie om uitgebreid te gaan dansen?
Ik heb gewoon een vrije geest oke?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het idee van lasagne niet dat er een laagje pasta in zit?
En ik zit in mijn goede hormoon periodequote:
Maar dat is ook maar gewoon deegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het idee van lasagne niet dat er een laagje pasta in zit?
Ga je hier straks ook nog hartjes posten?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik zit in mijn goede hormoon periode
Kapsalongezondquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat dan allemaal in het deeg rollen en de frituur in voor een loempiaworstenbroodjeflammkuchenpizzalasagnekapsalongezond
Als je dat dan in een Turkse Pizza rolt, en in een eend propt, en die in een kip. Heb je een turducken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat dan allemaal in het deeg rollen en de frituur in voor een loempiaworstenbroodjeflammkuchenpizzalasagnekapsalongezond
Correct.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is ook maar gewoon deeg
Dus of het nou pasta, pizzadeeg of flammkuchendeeg is..
Misschien of ik ga flirtenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je hier straks ook nog hartjes posten?
Gewoon alles naar binnen kirbyenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je dat dan in een Turkse Pizza rolt, en in een eend propt, en die in een kip. Heb je een turducken.
prima TTquote:
Een calzone is een ravioli.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct.
Maakt dat een calzone niet stiekem ook een lasagne?
En is een club sandwich dan ook geen lasagne?
@Nattekatquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik zit in mijn goede hormoon periode
Alles is lasagnequote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct.
Maakt dat een calzone niet stiekem ook een lasagne?
En is een club sandwich dan ook geen lasagne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |