Deegbodem rookworstquote:
Nee dat weet ik ook welquote:
Nou maar een keurige jongen als LT doet dat niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij je een flammkuchen maakt en deze bovenop een pizza legt en hem nog een keer afbakt.
Dan heb je een flammkuchen pizza
quote:
Ja wat is het nouquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar mijn 'pizza's' zullen sowieso niet als echt worden gezien omdat ik er geen kaas op doe en dit is lekkerder deeg
Ja wielen zijn wielen maar ik ga nooit met de trein bus.quote:
Ja met nog een zak groenten, knoflook, kruiden en een paar drupjes BBQ-sausquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deegbodem rookworst
Dus eigenlijk gewoon een opengesneden worstenbroodje?
Voor mensen die werken bij de landelijke overheid. Dus niet provincie/streek/gemeente. Ik durf niet te zeggen waar budabeer ondervalt.quote:
Worstenbroodje gezond?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met nog een zak groenten, knoflook, kruiden en een paar drupjes BBQ-saus
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook welMaar vind flammküchendeeg wel lekkerder dan pizzadeeg
Worstenbroodjes zijn broodjes met worst, daar mot geen sla of ei opquote:
Eensquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook welMaar vind flammküchendeeg wel lekkerder dan pizzadeeg
Een tram is toch ook gewoon een soort treinbusquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wielen zijn wielen maar ik ga nooit met de trein bus.
Jajaquote:
Het ministerie van Gewichtige Zaken, dus lijkt me landelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mensen die werken bij de landelijke overheid. Dus niet provincie/streek/gemeente. Ik durf niet te zeggen waar budabeer ondervalt.
Niks van meegekregen.quote:
Worstenbroodje kapsalonquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn broodjes met worst, daar mot geen sla of ei op
Dan nog heet het niet zoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een tram is toch ook gewoon een soort treinbus
Het is al op, anders kon ik hier niet typenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja
Ga jij nou maar gewoon je worstenbroodje gezond opeten
Hier komt mijn flammkuchenpizzaworstenbroodje weer een beetje door omhoogquote:
Saucijzenbroodjes zijn veel lekkerder ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |