Dan ben je wel een paar jaren te laatquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wil jou![]()
Maar ja dat zit er toch niet in![]()
Ik voel mij lichtelijk ongemakkelijk.quote:
Word je dan op de grens er al uitgetrapt omdat je geen single meer bent?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een collega die ging op singles reis. Gelijk het eerste uur in de bus had hij een vriendin.
Dus het kan zonder datingapps
Nop, geen enkele manier om contact te krijgen. Nou ben ik wel (nog) betalend lid en heb ik nog een match van 2 weken terug open staan.. Misschien kan zij wel mijn bericht lezen, dat geeft opties. Waarom heb ik daar niet eerder aan gedachtquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed verdienmodel wel.
telefoonnummers uitwisselen gaat niet neem ik aan?
Ga je haar ook naaktslakken voeren?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
even een opgerolde vlinder lastigvallen
ik heb mevr Koen ook van een groepsreisquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een collega die ging op singles reis. Gelijk het eerste uur in de bus had hij een vriendin.
Ik heb dat effect helaas.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voel mij lichtelijk ongemakkelijk.
nee joh, da's jakkiebahquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je haar ook naaktslakken voeren?
Denk je lekker rustig in je eentje op vakantie te gaan en moet je na een uur alweer je hotelkamer gaan delenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
niets mis met singlesreizenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me blijft ook op singlesreizen gaan. Apart terugkerend publiek daar.
Gewoon een normale dinsdagavond dus?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voel mij lichtelijk ongemakkelijk.
Ik ga altijd single op reisquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ken het. Het ding is dat ik die reizen niet eindeloos kan blijven doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat klopt. Maar daar ken ik het niet van.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat is een quote uit Game of Thrones, gesproken door Littlefinger.
Om je over te halen te betalen.quote:
schijnt echt 24/7 vleeskeuring te zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Naar Japan was je niet alleenquote:
Vakantie kun je nooit genoeg hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken het. Het ding is dat ik die reizen niet eindeloos kan blijven doen.
Begint wel weer een heel klein beetje te kriebelen... maar ik heb al een vakantie
Dit dusquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vriendinnen komen gewoon van FOK! af.
Toch een beetje soort zoekt soortquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vriendinnen komen gewoon van FOK! af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |