SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Oh was het vandaag ambtenarenstaakdag?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Budapestenaar vandaag ook het werk neergelegd?
Hihiquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:17 schreef Elvi het volgende:
Ik zoek een man die luistert dus Dudor valt af
Haha nice.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r die reactie van Rolit:
[ afbeelding ]
Komquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Viel hij maar eens wat af, die bolle
Heb je gematcht met @Ama ?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
Kom net in een dating app iemand tegen die bang is voor naaktslakken. Raar.
Wist niet dat @Ama ook op datingsites zatquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik had een flammküchen pizza met verse rookworst gemaakt, was minder spannend dan ik had gehoopt
Ik ben het niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
rookworst hoort ook niet op pizza.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik had een flammküchen pizza met verse rookworst gemaakt, was minder spannend dan ik had gehoopt
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wist niet dat @:ama ook op datingsites zat
Ja ik wilde eerst spekjes meenemen maar toen bedacht ik me dat ik nog een verse rookworst had liggen die deze week op moest. Maar de smaak kwam er niet echt door, misschien had ik het te klein gesnedenquote:
Hmmquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde eerst spekjes meenemen maar toen bedacht ik me dat ik nog een verse rookworst had liggen die deze week op moest. Maar de smaak kwam er niet echt door, misschien had ik het te klein gesneden
Gelukkig heb ik nog bijna een halve rookworst over, kan die morgen voor de lunch op broodquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
rookworst hoort ook niet op pizza.
Dat doe je op een broodje of bij een stamppot
Doelt ie er niet op dat het gewoon flammkuchen moet zijn ipv flammkuchen pizza?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit: https://www.ah.nl/producten/product/wi560988/ah-flammkuchendeeg
Nee je hebt een flammkuchen of een pizza.quote:
Dat kan ook, maar mijn 'pizza's' zullen sowieso niet als echt worden gezien omdat ik er geen kaas op doe en dit is lekkerder deegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doelt ie er niet op dat het gewoon flammkuchen moet zijn ipv flammkuchen pizza?
Tenzij je een flammkuchen maakt en deze bovenop een pizza legt en hem nog een keer afbakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je hebt een flammkuchen of een pizza.
Deegbodem is deegbodemquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je hebt een flammkuchen of een pizza.
Deegbodem rookworstquote:
Nee dat weet ik ook welquote:
Nou maar een keurige jongen als LT doet dat niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij je een flammkuchen maakt en deze bovenop een pizza legt en hem nog een keer afbakt.
Dan heb je een flammkuchen pizza
quote:
Ja wat is het nouquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar mijn 'pizza's' zullen sowieso niet als echt worden gezien omdat ik er geen kaas op doe en dit is lekkerder deeg
Ja wielen zijn wielen maar ik ga nooit met de trein bus.quote:
Ja met nog een zak groenten, knoflook, kruiden en een paar drupjes BBQ-sausquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deegbodem rookworst
Dus eigenlijk gewoon een opengesneden worstenbroodje?
Voor mensen die werken bij de landelijke overheid. Dus niet provincie/streek/gemeente. Ik durf niet te zeggen waar budabeer ondervalt.quote:
Worstenbroodje gezond?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met nog een zak groenten, knoflook, kruiden en een paar drupjes BBQ-saus
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook welMaar vind flammküchendeeg wel lekkerder dan pizzadeeg
Worstenbroodjes zijn broodjes met worst, daar mot geen sla of ei opquote:
Eensquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook welMaar vind flammküchendeeg wel lekkerder dan pizzadeeg
Een tram is toch ook gewoon een soort treinbusquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wielen zijn wielen maar ik ga nooit met de trein bus.
Jajaquote:
Het ministerie van Gewichtige Zaken, dus lijkt me landelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mensen die werken bij de landelijke overheid. Dus niet provincie/streek/gemeente. Ik durf niet te zeggen waar budabeer ondervalt.
Niks van meegekregen.quote:
Worstenbroodje kapsalonquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn broodjes met worst, daar mot geen sla of ei op
Dan nog heet het niet zoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een tram is toch ook gewoon een soort treinbus
Het is al op, anders kon ik hier niet typenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja
Ga jij nou maar gewoon je worstenbroodje gezond opeten
Hier komt mijn flammkuchenpizzaworstenbroodje weer een beetje door omhoogquote:
Saucijzenbroodjes zijn veel lekkerder ja.quote:
Saucijzenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes zijn veel lekkerder ja.
Behalve de worstenbroodjes van de bakker hier, met open kontjes en spek@:Budapestenaar
Verstandigquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al op, anders kon ik hier niet typen
Waarom zou ik me aan zulks zelfkastijding bezigenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verstandig
Straks beland je opeens in een KLB topic
Het worstenbroodje of het KLB topic?quote:
Omdat sommige mensen zichzelf graag martelenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik me aan zulks zelfkastijding bezigen
Klbquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het worstenbroodje of het KLB topic?
Ja dat overkwam mij eerder, ik klikte mis door natte druiven en kwam in een KLB topic terecht. Kon nog net weer wegkomen en zit sindsdien onder een dekentje op de bank bij te komenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik me aan zulks zelfkastijding bezigen
Met een traumaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat overkwam mij eerder, ik klikte mis door natte druiven en kwam in een KLB topic terecht. Kon nog net weer wegkomen en zit sindsdien onder een dekentje op de bank bij te komen
Als je deze stap een paar keer herhaalt heb je een flamkuchenpizzalasagne.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij je een flammkuchen maakt en deze bovenop een pizza legt en hem nog een keer afbakt.
Dan heb je een flammkuchen pizza
Jaquote:
Waarom ga je dan ook met natte ruiven klikken ipv met je vingersquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat overkwam mij eerder, ik klikte mis door natte druiven en kwam in een KLB topic terecht. Kon nog net weer wegkomen en zit sindsdien onder een dekentje op de bank bij te komen
Is een kapsalon in laagjes ook een soort lasagne?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je deze stap een paar keer herhaalt heb je een flamkuchenpizzalasagne.
Ja maar die moet nog een jaartje bijkomen van mijn sessies.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Kent iemand een goede therapeut?
De druiven waren nat, en daardoor waren mijn vingers natquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook met natte ruiven klikken ipv met je vingers
die van Gooische vrouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Kent iemand een goede therapeut?
Ik denk dat wat het een lasagne maakt toch wel de herhaling van laagjes is.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is een kapsalon in laagjes ook een soort lasagne?
Hmm jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar die moet nog een jaartje bijkomen van mijn sessies.
Dan zijn verschillende bevolkingslagen ook lasagnequote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat wat het een lasagne maakt toch wel de herhaling van laagjes is.
Of een spekkoek dan ook een lasagne is laat ik in het midden.
Een flamkuchenpizzalasagnekapsalon, en die dan weer op een broodje doenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is een kapsalon in laagjes ook een soort lasagne?
Spekkoekquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een worstenbroodje flammkuchenpizzalasagnekapsalon gezond?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een flamkuchenpizzalasagnekapsalon, en die dan weer op een broodje doen
Voortaan eerst netjes alles opeten en daarna je handjes drogenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
De druiven waren nat, en daardoor waren mijn vingers nat
En dan gebeuren er enge dingen als je op je telefoon zit te FOK!ken
Boh spekkoekquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voortaan eerst netjes alles opeten en daarna je handjes drogen
Die zou ik uit de oven houden, dat is historisch gezien geen goed idee gebleken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zijn verschillende bevolkingslagen ook lasagne
En dat dan allemaal in het deeg rollen en de frituur in voor een loempiaworstenbroodjeflammkuchenpizzalasagnekapsalongezondquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een worstenbroodje flammkuchenpizzalasagnekapsalon gezond?
Het is volle maanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik na een lange werkdag, meerdere uren wandelen nog steeds energie om uitgebreid te gaan dansen?
Ik heb gewoon een vrije geest oke?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het idee van lasagne niet dat er een laagje pasta in zit?
En ik zit in mijn goede hormoon periodequote:
Maar dat is ook maar gewoon deegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het idee van lasagne niet dat er een laagje pasta in zit?
Ga je hier straks ook nog hartjes posten?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik zit in mijn goede hormoon periode
Kapsalongezondquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat dan allemaal in het deeg rollen en de frituur in voor een loempiaworstenbroodjeflammkuchenpizzalasagnekapsalongezond
Als je dat dan in een Turkse Pizza rolt, en in een eend propt, en die in een kip. Heb je een turducken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat dan allemaal in het deeg rollen en de frituur in voor een loempiaworstenbroodjeflammkuchenpizzalasagnekapsalongezond
Correct.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is ook maar gewoon deeg
Dus of het nou pasta, pizzadeeg of flammkuchendeeg is..
Misschien of ik ga flirtenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je hier straks ook nog hartjes posten?
Gewoon alles naar binnen kirbyenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je dat dan in een Turkse Pizza rolt, en in een eend propt, en die in een kip. Heb je een turducken.
prima TTquote:
Een calzone is een ravioli.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct.
Maakt dat een calzone niet stiekem ook een lasagne?
En is een club sandwich dan ook geen lasagne?
@Nattekatquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik zit in mijn goede hormoon periode
Alles is lasagnequote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct.
Maakt dat een calzone niet stiekem ook een lasagne?
En is een club sandwich dan ook geen lasagne?
En die dan in een zoetzuur sausje?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je dat dan in een Turkse Pizza rolt, en in een eend propt, en die in een kip. Heb je een turducken.
En als ik ravioli ga stapelen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een calzone is een ravioli.
Nou, als je calzones gaat stapelen...
O_oquote:
Ik heb al een hartje gekregen van d'r vandaag.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je hier straks ook nog hartjes posten?
Voldoet aan de definitie die we net hebben bedacht tochquote:
Tja …quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zou ik uit de oven houden, dat is historisch gezien geen goed idee gebleken.
Of prins ministarsquote:
Omg samen klagen. 🙌🏼quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja doe dat dan maar met @:Nattekat hoor
Ik ben blij dat ik begrepen word door jullie.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voldoet aan de definitie die we net hebben bedacht toch
Nee ravioli is het meervoud. Van raviolo.quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik begrepen word door jullie.
Die platstampen en door een mintmilkshake roerenquote:
Nooit niet = wel.quote:
Zo duidelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil Nattekat niet. Nooit niet.
Niets persoonlijks.
Dat is vrij stelligquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil Nattekat niet. Nooit niet.
Niets persoonlijks.
Jij zo ik hep hum tog gekogd whehehehequote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die platstampen en door een mintmilkshake roeren
Behalve muisquote:
Volgende gesprek bij de therapeutquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik begrepen word door jullie.
Lasagne milkshake?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die platstampen en door een mintmilkshake roeren
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zo ik hep hum tog gekogd whehehehe
ja... maar... oreo's....quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voldoet aan de definitie die we net hebben bedacht toch
ZE WIL JE!quote:
nopequote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lasagne milkshake?
Ging @:nizno die gister halen?
Ik zie die therapeut daar al zitten vanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende gesprek bij de therapeut
"Ja ik voel me zo begrepen daar, de conclusie was dat een rol oreos ook lasagne was dus ik ben daar helemaal op mijn plek"
Oh wil jij muis niet?quote:
Jij zei nooit niet. Dus wel.quote:
Nou succes danquote:
Ja ik betrapte mezelf er al op en ben gesetteld op raviyolo.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ravioli is het meervoud. Van raviolo.
quote:
Ik wil ook geen muis in huisquote:
Ja, die jongen heeft ook gevoel.quote:
Dank al zal ik het niet nodig hebbenquote:
Dan kom ik er ineens achter waar d'r alarmknop zit denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende gesprek bij de therapeut
"Ja ik voel me zo begrepen daar, de conclusie was dat een rol oreos ook lasagne was dus ik ben daar helemaal op mijn plek"
Ze staan in de rij zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank al zal ik het niet nodig hebben
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik betrapte mezelf er al op en ben gesetteld op raviyolo.
Ohh die is lievvvvquote:
Welke 10% willen we wel?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat niet 90% van de mannen hier?
90% van de mannen is hier een vrouw die hem afwijzenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank al zal ik het niet nodig hebben
Ja wat is het nouquote:
Weet ze zelf waarschijnlijk niet eens.quote:
Heb ik een beroerte?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
90% van de mannen is hier een vrouw die hem afwijzen
Wie is wequote:
Of het is haar manier van flirten, orde door chaosquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ze zelf waarschijnlijk niet eens.
Zou het werken denk je?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of het is haar manier van flirten, orde door chaos
In het verleden behaalde resultaten…quote:
Ik heb niks gemerkt van die stakingquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mensen die werken bij de landelijke overheid. Dus niet provincie/streek/gemeente. Ik durf niet te zeggen waar budabeer ondervalt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem ze meestal zonder spekquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes zijn veel lekkerder ja.
Behalve de worstenbroodjes van de bakker hier, met open kontjes en spek@:Budapestenaar
Chaos is wat het universum heeft geschapenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:01 schreef DaMart het volgende:
Zo te ruiken heeft iemand de barbecue aangestoken. Een van jullie soms @:koen66 of @:mschol ?
Ik ook wel hoor, die met spek zijn nóg duurderquote:
Volgens jou ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chaos is wat het universum heeft geschapen
Nee dat zeker niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat, wil je zeggen dat het hier wemelt van romantisch succesvolle Casanova's?
Was het maar zoquote:
Chaos is een ladderquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chaos is wat het universum heeft geschapen
Hier is de casanovaquote:
Jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat, wil je zeggen dat het hier wemelt van romantisch succesvolle Casanova's?
Hadden ze allemaal aan jouw voeten gelegenquote:
Schuifladder?quote:
Nou wat lievvvvquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hadden ze allemaal aan jouw voeten gelegen
die ziet er niet heel smakelijk uitquote:
geen hekel aanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://music.youtube.com/watch?v=VXaNKT7P1Ww&si=bHuZc2509Bqat5lf
Jij durftquote:
Je kan Zwab's zijn zwoele blik gewoon niet weerstaanquote:
Nou, wil je of wil je nietquote:
Ja die bakker mag wel eens nieuwe foto's makenquote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever een dikke Duitse worst met veel saus huehue
Mag ik het dan?quote:
Jij had toch ook zo'n worstenbaas in het dorp? Daar heb ik ook nog weleens wat van besteld geloof ik.quote:
Dit is nepquote:
Die is gestopt dacht ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij had toch ook zo'n worstenbaas in het dorp? Daar heb ik ook nog weleens wat van besteld geloof ik.
Neem jij alle harde worsten maarquote:
Ik regel het zoquote:
Ja maar die is al een hele tijd gestopt, zat ook nog een tijdje in het gebouw van de branderij maar gedoetjes ineens toen met de toenmalige leidinggevende.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij had toch ook zo'n worstenbaas in het dorp? Daar heb ik ook nog weleens wat van besteld geloof ik.
waar is dat dan voor?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik had wel heul veel likes op Lexa.
Heb er geen ene flikker aan, maar ze zijn er wel
meet vibesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:49 schreef Nizno het volgende:
had nog gesnipperde uitjes over van het bruinebonenkliekje..
de frikandel speciaal was lekker
Neem anders paiqquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik had wel heul veel likes op Lexa.
Heb er geen ene flikker aan, maar ze zijn er wel
Oh jammerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar die is al een hele tijd gestopt, zat ook nog een tijdje in het gebouw van de branderij maar gedoetjes ineens toen met de toenmalige leidinggevende.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan Zwab's zijn zwoele blik gewoon niet weerstaan
Je kan op Lexa alleen chatten als je beiden betaalt of als één van de twee daarbovenop nog extra betaaltquote:
goed verdienmodel wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan op Lexa alleen chatten als je beiden betaalt of als één van de twee daarbovenop nog extra betaalt
hij heeft alle apps al 20 keer gehadquote:
Hij moet de vrouwen hebbenquote:
Neequote:
grote kans dat hij die gewoon geprobeerd heeftquote:
Zo gaat het hier op FOK! ook worden denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan op Lexa alleen chatten als je beiden betaalt of als één van de twee daarbovenop nog extra betaalt
Dan ben je wel een paar jaren te laatquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wil jou![]()
Maar ja dat zit er toch niet in![]()
Ik voel mij lichtelijk ongemakkelijk.quote:
Word je dan op de grens er al uitgetrapt omdat je geen single meer bent?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een collega die ging op singles reis. Gelijk het eerste uur in de bus had hij een vriendin.
Dus het kan zonder datingapps
Nop, geen enkele manier om contact te krijgen. Nou ben ik wel (nog) betalend lid en heb ik nog een match van 2 weken terug open staan.. Misschien kan zij wel mijn bericht lezen, dat geeft opties. Waarom heb ik daar niet eerder aan gedachtquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed verdienmodel wel.
telefoonnummers uitwisselen gaat niet neem ik aan?
Ga je haar ook naaktslakken voeren?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
even een opgerolde vlinder lastigvallen
ik heb mevr Koen ook van een groepsreisquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een collega die ging op singles reis. Gelijk het eerste uur in de bus had hij een vriendin.
Ik heb dat effect helaas.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voel mij lichtelijk ongemakkelijk.
nee joh, da's jakkiebahquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je haar ook naaktslakken voeren?
Denk je lekker rustig in je eentje op vakantie te gaan en moet je na een uur alweer je hotelkamer gaan delenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
niets mis met singlesreizenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me blijft ook op singlesreizen gaan. Apart terugkerend publiek daar.
Gewoon een normale dinsdagavond dus?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voel mij lichtelijk ongemakkelijk.
Ik ga altijd single op reisquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ken het. Het ding is dat ik die reizen niet eindeloos kan blijven doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat klopt. Maar daar ken ik het niet van.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat is een quote uit Game of Thrones, gesproken door Littlefinger.
Om je over te halen te betalen.quote:
schijnt echt 24/7 vleeskeuring te zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Naar Japan was je niet alleenquote:
Vakantie kun je nooit genoeg hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken het. Het ding is dat ik die reizen niet eindeloos kan blijven doen.
Begint wel weer een heel klein beetje te kriebelen... maar ik heb al een vakantie
Dit dusquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vriendinnen komen gewoon van FOK! af.
Toch een beetje soort zoekt soortquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vriendinnen komen gewoon van FOK! af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |