Hoe kan ik in mijn eentje in een circus veranderen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Voetbal is soms oorlog, maar als ik jouw supporter ben, verander je vanzelf in een circus.
Daarvoor zou ik jouw fan moeten worden. Wil je het echt proberen? Je leven zal veranderen in een hel.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:13 schreef knoopie het volgende:
[..]
Hoe kan ik in mijn eentje in een circus veranderen?
Doe hem dat niet aan, hij zou de gevolgen niet kunnen overzien. Je zou dit niet moeten aanbieden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik jouw fan moeten worden. Wil je het echt proberen? Je leven zal veranderen in een hel.
Eigenlijk moet ik me nergens nog mee bezighouden.
Jeroen denkt mij beter te kennen dan ik mezelf en heeft zich dus bij voorbaat al gediskwalificeerd. Hij heeft NIETS op mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Doe hem dat niet aan, hij zou de gevolgen niet kunnen overzien. Je zou dit niet moeten aanbieden.
Je kan je er deze keer beter niet mee bezig houden. Jeroen zou dat ruiken.
Goed om te horen dat je verlost bent van de plaaggeest die Jeroen heet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jeroen denkt mij beter te kennen dan ik mezelf en heeft zich dus bij voorbaat al gediskwalificeerd. Hij heeft NIETS op mij.
Je verlost jezelf ervan. Waarom denk je dat buitenkansjes geen indruk meer op me maken? De buitenkansjes zijn niet minder knap geworden, maar mijn kijk op het leven heeft een andere wending genomen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:31 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je verlost bent van de plaaggeest die Jeroen heet.
Kon ik maar van jou leren, ik loop vast in het leven. Werk is een hindernis waar ik niet goed overheen kom.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je verlost jezelf ervan. Waarom denk je dat buitenkansjes geen indruk meer op me maken? De buitenkansjes zijn niet minder knap geworden, maar mijn kijk op het leven heeft een andere wending genomen.
Conclusie: voetbal is de enige teamsportquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:01 schreef knoopie het volgende:
Van teamsport leer je samenwerken, zeiden ze. En van teamsport leer je het grote doel boven jezelf te zetten, zeiden ze. Ondertussen hoor ik op het voetbalveld vooral een boel gekrijs, gescheld en schuld geven aan de anderen.
ASS MAGGOTSquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:35 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kon ik maar van jou leren, ik loop vast in het leven. Werk is een hindernis waar ik niet goed overheen kom.
Nee, maar wel een van de meest sprekende voorbeelden natuurlijk dat je niet automatisch een teamplayer wordt als je aan teamsport doet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Conclusie: voetbal is de enige teamsport
Jeetje, want ongezellig. Kunnen we niet gewoon tegen iedereen aardig doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Daarom is het ook een teamsport, het team ondersteunt elkaar. Als je buiten het team valt hoor je er simpelweg niet bij.
En zo hoort het ook imo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |