Wel op tijd de afzuiging aangezet voor muisje?quote:
ik ga er even over nadenkenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja beetje laat heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...hier om je mars te breken.
Geduld hebben. Drizzt_DoUrden is wel.onlinequote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was zondag laatst
mods hebben zich nog niet gemeld
Gaarne binnen 450 werkdagen in 3 voud zie ik uw bevindingen tegemoet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga er even over nadenken
ik laat het je LATER weten
uw verzoek kan wegens een overvloed aan verzoeken niet in behandeling worden genomenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaarne binnen 450 werkdagen in 3 voud zie ik uw bevindingen tegemoet.
gr gr de roverheid
Ja. Als je twee stralen post kan dat andere ook welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben nu voor eens in je leven verstandig en gooi een foto van het resultaat in de poep app ipv hier!
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Als je twee stralen post kan dat andere ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Als je twee stralen post kan dat andere ook wel
Zondag voor t laatst gepoept?!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was zondag laatst
mods hebben zich nog niet gemeld
Dan zullen wij uw kindertoeslag, hoer toeslag en alle andere toeslagen ook vertragen met de maximale wettelijke termijn plus een boete van 450% per dag er op toe slaan tot u uw bevindingen hebt in gestuurd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
uw verzoek kan wegens een overvloed aan verzoeken niet in behandeling worden genomen
we laten u binnenkort weten wanneer wij uw verzoek zullen behandelen
dit zal geschieden binnen de wettelijke termijn van 455 dagen
haquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zullen wij uw kindertoeslag, hoer toeslag en alle andere toeslagen ook vertragen met de maximale wettelijke termijn plus een boete van 450% per dag er op toe slaan tot u uw bevindingen hebt in gestuurd.
Owja, de hypotheek rente willen we die tijd ook terug met een boete van 450 miljoen procent boete over alle jaren dat u die ontvangen hebt.quote:
sinds wanneer ontvang ik hypotheek rentequote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, de hypotheek rente willen we die tijd ook terug met een boete van 450 miljoen procent boete over alle jaren dat u die ontvangen hebt.
Gaarne binnen 12 seconden betalen anders volgt een wettelijke verhoging van 450% per minuut
Wil ik ook welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds wanneer ontvang ik hypotheek rente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |