contextquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:59 schreef StevenHyde het volgende:
Btw greys als je ooit eens richting Otterloo/Schaarsbergen gaat. Pitstop die heeft echt enorme dikke witte jetsers
ga je gras eens afdoen jijquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ken ik ook nietZal wel een lokaal gebruik zijn
Ja wel aansluiten in de rij. Maar heb ik ook weleens op. Misschien dat ik zondag er ijs neem, want we moeten richting Apeldoorn en terug.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Hoenderloo heb je de lekkerste softijsjes van NL
en anders in Vorden
ik denk dat ik deze week een ijsje haal bij Jolinkquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja wel aansluiten in de rij. Maar heb ik ook weleens op. Misschien dat ik zondag er ijs neem, want we moeten richting Apeldoorn en terug.
Dat is toch om te giiiiieeeerenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ik deze week een ijsje haal bij Jolink![]()
![]()
dan is volgend jaar maart dat gras nog niet gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stuur @:gebrokenglas maar hierheen nadat hij bij jou heeft gezaagd
Daar lees jij?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Op de FP staan er wel een paar onder het kopje NSFW denk ik
eerder dequote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:02 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter en vriendinnetje vroegen toen ze van school kwamen of ze een softijsje mochten halen. Ze weten dan wel aan wie ze het moeten vragen he....
Aan die big softiequote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:02 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter en vriendinnetje vroegen toen ze van school kwamen of ze een softijsje mochten halen. Ze weten dan wel aan wie ze het moeten vragen he....
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is volgend jaar maart dat gras nog niet gedaan
Handman jupquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]doe het liever zelluf
[..]
Handman jup
Want oude man?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:03 schreef StevenHyde het volgende:
Drinkt ie naast koffie ook coca cola? Anders zie ik zo een oude reclame voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |