Ja, heftige uitspraken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:43 schreef Tjoent het volgende:
Mwah, als je zodanig bedreigd wordt dat men niet indirect maar direct smeekt om aangevallen te worden, dan valt over starten van oorlogen te twisten hoor. Het gedonder op alle gebied (onderdrukking bevolking, marteling, verkrachting, moord, bedreigingen richting Westerse landen, ontwikkelen van een atoombom) moest eindelijk eens aangepakt worden.
[ x ]
Alsnog blijft dat Europa zijn eigen probleem door veel te afhankelijk te zijn van andere landen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Europa start niet aan de lopende band oorlogen in het Midden Oosten.
Dat doet de VS.
Straks moeten ze nog terugvallen op een soort van Boer zoekt Vrouw achtig concept of een Voices of Holland Ayatollas of Iran, inclusief omdraaiende rode stoelen (Ali B?) om een nieuwe leider te krijgenquote:
En Poetin heeft al tig keer gedreigd atoombommen op Europa te gooien. In Noord Korea kunnen ze maar niet ophouden over oorlog met de VS.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heftige uitspraken.
Maar natuurlijk niets nieuws onder de zon. Zolang als ik mij kan herinneren uiten de ayatollahs en andere Iraanse leiders apocalyptische dreigementen richting Israël.
Van mij zouden we mee mogen gaan doen. Immers...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:34 schreef capricia het volgende:
Ben voorlopig van mening dat Europa helemaal niet offensief mee moet gaan doen met deze oorlog die Israël en de VS begonnen zijn.
Jullie een andere mening?
Ik ben voor een fullscale war om dit voor eens en altijd te beslissen. We moeten nu een vuist maken en Iran, Rusland en Noord-Korea aanvallen. Nucleaire wapens, boots on the ground, alles moet gewoon gebeuren.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:34 schreef capricia het volgende:
Ben voorlopig van mening dat Europa helemaal niet offensief mee moet gaan doen met deze oorlog die Israël en de VS begonnen zijn.
Dit is echt zo'n propaganda plaatje....quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:37 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Van mij zouden we mee mogen gaan doen. Immers...
[ afbeelding ]
Je kunt zeggen wat je wil, maar qua ventilatie zit dat pand wel goed nuquote:
Voldoet alleen niet meer aan de BENG normquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar qua ventilatie zit dat pand wel goed nu
Het blijft een gekke uitzondering op de levering van grondstoffen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb het over de periode ervoor toen Saddam de Koerden kalt stelde. Wat dat betreft had Frankrijk zat boter op het te bolle hoofdje.
Volgens mij ging er toch een flinke BENG aan vooraf, dat compenseert weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:40 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Voldoet alleen niet meer aan de BENG norm
Ach welja, gewoon Rusland en NK met kernwapens aanvallen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben voor een fullscale war om dit voor eens en altijd te beslissen. We moeten nu een vuist maken en Iran, Rusland en Noord-Korea aanvallen. Nucleaire wapens, boots on the ground, alles moet gewoon gebeuren.
Eens laat ze het maar lekker uitzoeken. Niet ons feestje. Niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:34 schreef capricia het volgende:
De ervaring is juist dat door het oorlogsgeweld van de VS en Israël de radicale islam als vluchteling naar Europa komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:37 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Van mij zouden we mee mogen gaan doen. Immers...
[ afbeelding ]
Ik kijk niet eens meer op X, zoveel desinformatie momenteel. Daarnaast heel veel clickbait posts.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
AI beelden die rond gaan van een massale aanval op Tel Aviv lol
Wil hem linken maar is alweer verwijderd. Op het eerste gezicht ziet het er best overtuigend uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |