Sorry ik volg hem niet helemaal geloof ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:04 schreef Hetekip het volgende:
Ts woont in Spanje en het is daar nu veel te warm.
Ik kan maar niet goed wennen aan het Spaanse warme weer hier. Spanje waar ik dus woon, is wel echt heel erg warm.
Mijn anus is constant aan het zweten door de Spaanse zon. Het is gewoon veel maar dan ook veel te heet hier in Spanje. Ik merk dat dat effect heeft op mijn stoelgang.
Het is dus veel te heet in Spanje en had ik al gezegd dat ik daar dus ook woon? Niet dat jullie denken wat klaagt die ts over iets dat ver van hem af ligt. Nee ik hang het niet graag aan de grote klok maar ik woon daar.
Iets boven de 20 graden op dit moment in centraal Portugal, lekker.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het is in Nederland momenteel geloof ik zonniger en warmer![]()
Boeiendquote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:40 schreef Managarm het volgende:
[..]
Iets boven de 20 graden op dit moment in centraal Portugal, lekker.
Het is geen medicatie, maar drugs.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:26 schreef Fushia2 het volgende:
Op tijd je medicatie nemen! Schizofrenie is een bitch
Deze manquote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
i live in spain but the s is silent
lol
Als je werkloos bent, zoals zo ongeveer half centraal Portugal, dan is een beetje lekker weer wel fijn hoor.quote:
Juist ja, ik woon in Spanje. Maar roep dat niet graag van de daken. Heeft op zich niemand wat mee te maken dat ik in Spanje woon.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sorry ik volg hem niet helemaal geloof ik.
Waar woon je nou precies?
Was goed weer vandaag ja, maar ik heb soms wel moeite met triplerende motorrijders voor me. The code stelt dat je het alleen tussen rijstrook 1 en 2 doet, maar soms ben je geneigd naar de ruimte tussen 2 en 3 te gaan als er iemand voor je zit met zijkoffers of een passagier. Maar goed, als dat allemaal het ergste is...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het is in Nederland momenteel geloof ik zonniger en warmer![]()
Niet in Spanje wonenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:07 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Woon je in Spanje of zo dat je het zo warm hebt?
Wellicht heb je wat aan onderstaande tipsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:04 schreef Hetekip het volgende:
Ik kan maar niet goed wennen aan het Spaanse warme weer hier. Spanje waar ik dus woon, is wel echt heel erg warm.
Mijn anus is constant aan het zweten door de Spaanse zon. Het is gewoon veel maar dan ook veel te heet hier in Spanje. Ik merk dat dat effect heeft op mijn stoelgang.
Het is dus veel te heet in Spanje en had ik al gezegd dat ik daar dus ook woon? Niet dat jullie denken wat klaagt die ts over iets dat ver van hem af ligt. Nee ik hang het niet graag aan de grote klok maar ik woon daar.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:50 schreef Fushia2 het volgende:
Yo
Zoals jullie weten ben ik een eckte eckte alphamannetje. Ruige baard en behaard als een eckte eckte.
Net had ik wat jeuk aan mijn reet en ging ik dus krabben. Mijn vinger kwam langs mijn bilnaad en het voelde wat vochtig aan.
MAAR wat een vieze stank is dit man?
Bestaat er speciale bilnaad deo?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Fushia2 het volgende:
Ik heb maar inlegkruisjes gekocht en tussen mijn bilnaad gestopt.
Maar ik recycleer ze wel, wanneer ze te vochtig worden wring ik ze uit, spuit er wat deo op en laat ze drogen op de radiotor.
TVP voor emigreertips naar Spanjequote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:08 schreef Näsenbar het volgende:
Respect dat je in Spanje woont![]()
Jij hebt het helemaal gemaakt in het leven, wat voor werk doe je?
Beetje de hele dag port zuipen en kut roepen naar de buurvrouwquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:03 schreef knoopie het volgende:
[..]
Als je werkloos bent, zoals zo ongeveer half centraal Portugal, dan is een beetje lekker weer wel fijn hoor.
Voordeel is, port hoef je niet koud te zetten. Dus je hoeft niet de hele tijd heen en weer te lopen naar de koelkast.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Beetje de hele dag port zuipen en kut roepen naar de buurvrouw
Misschien maandverband gebruiken om het anuszweet op te vangen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:04 schreef Hetekip het volgende:
@Fushia2 werkt dat?quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Misschien maandverband gebruiken om het anuszweet op te vangen?
Ja.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:04 schreef Hetekip het volgende:
Ja klopt in Nederland is het fris. Ik schep niet graag op, en hang het ook niet graag aan de grote klok, maar ik woon dus in Spanje. Spanje dus.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:56 schreef Pharkus het volgende:
Waar woonde je ook al weer want hier in Nederland is het best fris.
Wat zegt dat dan?quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja.
Maar het is sinds gisteren stervenskoud en stormachtig in Spanje.
Dus lieg niet. Je r&p pohi zegt genoeg
vrouwen lolquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Lekker weer, lekker eten en lekkere vrouwen.
Viesmad deze schizofreenquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja klopt in Nederland is het fris. Ik schep niet graag op, en hang het ook niet graag aan de grote klok, maar ik woon dus in Spanje. Spanje dus.
Ja, dit kan jij niet betalen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:45 schreef Cockwhale het volgende:
HAHA EN DIE AMERIKANEN ENZO IN SPANJE ALLEMAAL GVD ZEGGG 🤣🤣🤣
Waarom reageer jij zo gefrustreerd? Zeker jaloers dat ik in Spanje woon en jij niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, dit kan jij niet betalen.
Een weekje Vlissingen is het maximale wat je de sociale dienst wil toegeven
Poe, nou zeg. Je krijgt centjes van de Amerikanen en bent blij een pion in hun systeem te zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, dit kan jij niet betalen.
Een weekje Vlissingen is het maximale wat je de sociale dienst wil toegeven
Klopt Mikey, ik woon in Spanje. Goed gegokt! Of ben je geheime mod die IP's kan zien?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:50 schreef Mikeytt het volgende:
@:hetekip , altijd vervelend die kutwarmte. Woon je toevallig in Spanje? Want dan is het wel echt kut.
Dan heb jij je lesje geleerd.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:28 schreef Hetekip het volgende:
Het wordt weer langzaam warmer hier in Spanje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |