Sorry ik volg hem niet helemaal geloof ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:04 schreef Hetekip het volgende:
Ts woont in Spanje en het is daar nu veel te warm.
Ik kan maar niet goed wennen aan het Spaanse warme weer hier. Spanje waar ik dus woon, is wel echt heel erg warm.
Mijn anus is constant aan het zweten door de Spaanse zon. Het is gewoon veel maar dan ook veel te heet hier in Spanje. Ik merk dat dat effect heeft op mijn stoelgang.
Het is dus veel te heet in Spanje en had ik al gezegd dat ik daar dus ook woon? Niet dat jullie denken wat klaagt die ts over iets dat ver van hem af ligt. Nee ik hang het niet graag aan de grote klok maar ik woon daar.
Iets boven de 20 graden op dit moment in centraal Portugal, lekker.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het is in Nederland momenteel geloof ik zonniger en warmer![]()
Boeiendquote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:40 schreef Managarm het volgende:
[..]
Iets boven de 20 graden op dit moment in centraal Portugal, lekker.
Het is geen medicatie, maar drugs.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:26 schreef Fushia2 het volgende:
Op tijd je medicatie nemen! Schizofrenie is een bitch
Deze manquote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
i live in spain but the s is silent
lol
Als je werkloos bent, zoals zo ongeveer half centraal Portugal, dan is een beetje lekker weer wel fijn hoor.quote:
Juist ja, ik woon in Spanje. Maar roep dat niet graag van de daken. Heeft op zich niemand wat mee te maken dat ik in Spanje woon.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sorry ik volg hem niet helemaal geloof ik.
Waar woon je nou precies?
Was goed weer vandaag ja, maar ik heb soms wel moeite met triplerende motorrijders voor me. The code stelt dat je het alleen tussen rijstrook 1 en 2 doet, maar soms ben je geneigd naar de ruimte tussen 2 en 3 te gaan als er iemand voor je zit met zijkoffers of een passagier. Maar goed, als dat allemaal het ergste is...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het is in Nederland momenteel geloof ik zonniger en warmer![]()
Niet in Spanje wonenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:07 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Woon je in Spanje of zo dat je het zo warm hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |