Ik vind vooral dat Bosz hem goed gebruikt en dat hij zich in die rol heel goed heeft ontwikkeld. Hij heeft een geweldige basis techniek en (meestal) een goede drive. Het is geen speler voor Real of Barça qua type spel, maar ik denk dat hij in Engeland bijna bij elke club mee kan. Als CVM en wellicht ook als CV als er een breker naast hem staat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Schouten een van de beste spelers van de Eredivisie.
Dat risico is erg laag omdat daar afspraken over zijn gemaakt en Bosz als die het per sé zelf had gewild best even had gehengeld. De hele vaderlandse pers heeft hem naar die positie proberen te lokken en alsnog heeft hij bij PSV bijgetekend.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:29 schreef Wotte het volgende:
Uitgaande dat de bondscoach trein niet langs station Eindhoven dendert. Wat ik vrij reëel acht tenzij de voorkeur bij Ten Hag ligt.
In de PL kan hij niet in de laatste linie mee. Dan moet hij voor de verdediging gaan spelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat Bosz hem goed gebruikt en dat hij zich in die rol heel goed heeft ontwikkeld. Hij heeft een geweldige basis techniek en (meestal) een goede drive. Het is geen speler voor Real of Barça qua type spel, maar ik denk dat hij in Engeland bijna bij elke club mee kan. Als CVM en wellicht ook als CV als er een breker naast hem staat.
Ik ben het dus met je eens. Ik zie ook weinig scenario's waarin hij volgend jaar nog bij PSV speelt.
Serie A?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:44 schreef Caland het volgende:
Schouten in de premier league.
Toch wel weer gelachen.
Wat voor afspraken dan? Clausule voor het Nederlands elftal had ik wel laten opnemen als ik Bosz was.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat risico is erg laag omdat daar afspraken over zijn gemaakt en Bosz als die het per sé zelf had gewild best even had gehengeld. De hele vaderlandse pers heeft hem naar die positie proberen te lokken en alsnog heeft hij bij PSV bijgetekend.
Zie 'm eerder slagen in Duitsland of Spanje. Maar goed los van het al dan niet elders slagen. Denk dat het voornamelijk een financiële kwestie is voor hem. Telstar, Excelsior en Bologna zullen (grotendeels) geen enorme vetpot zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat Bosz hem goed gebruikt en dat hij zich in die rol heel goed heeft ontwikkeld. Hij heeft een geweldige basis techniek en (meestal) een goede drive. Het is geen speler voor Real of Barça qua type spel, maar ik denk dat hij in Engeland bijna bij elke club mee kan. Als CVM en wellicht ook als CV als er een breker naast hem staat.
Ik ben het dus met je eens. Ik zie ook weinig scenario's waarin hij volgend jaar nog bij PSV speelt.
Net iets onder de subtop in Spanje. Als ik hem was zou ik lekker bij PSV blijven, precies zijn niveau en toch veel leuker om voor de prijzen te voetballen en één van de betere spelers te zijn in een competitie dan ergens meehobbelen in de marge zoals hij nagenoeg zijn hele carrière al heeft gedaan.quote:
Ik denk dat je de stappen die hij de afgelopen jaren heeft gemaakt, ook mentaal qua zelfvertrouwen, echt behoorlijk onderschat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets onder de subtop in Spanje. Als ik hem was zou ik lekker bij PSV blijven, precies zijn niveau en toch veel leuker om voor de prijzen te voetballen en één van de betere spelers te zijn in een competitie dan ergens meehobbelen in de marge zoals hij nagenoeg zijn hele carrière al heeft gedaan.
Als je echt denkt dat hij bij elke club in Engeland meekan denk ik eerder dat jij dat behoorlijk overschat. Hoe hij in de CL dit seizoen keer op keer voor lul werd gezet zien ze daar ook wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je de stappen die hij de afgelopen jaren heeft gemaakt, ook mentaal qua zelfvertrouwen, echt behoorlijk onderschat.
Hij kwam als een type Johann Vogel, maar heeft zich uiteindelijk ontwikkelt tot veel meer dan een stille kracht.
Nouja ik denk wel dat hij een punt heeft hoor. Ik zie Schouten namelijk niet in de PL voetballen met de kwaliteiten die hij heeft. Meer iets voor de Bundesliga of Serie A, Portugal wellicht. Als een patjepeejer als Rosario kan slagen in de top van Portugal, dan kan Schouten dat ook. Maarja of dat voor hem nu als een verbetering voelt tov PSV? Denk niet dat dit is wat hij uiteindelijk zoekt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, laat hem lachen. Heeft hij ook iets om te lachen. Who cares?
Bijna elke club.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat hij bij elke club in Engeland meekan denk ik eerder dat jij dat behoorlijk overschat. Hoe hij in de CL dit seizoen keer op keer voor lul werd gezet zien ze daar ook wel.
Nou de fout onstaat weer bij balverlies op het middenveld.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Onze immer kansloze verdediging laat er weer eens 1 door
Je linksback die de bal op je centrale verdediger schiet, en je andere verdediger is te traag om de aanvaller bij te houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou de fout onstaat weer bij balverlies op het middenveld.
Ja maar dit leek echt nergens op, positioneel ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou de fout onstaat weer bij balverlies op het middenveld.
Als je zo hoog druk zet dan moet je in het middebveld niet dit soort slechte ballen geven want dan ligt het gelijk open.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je linksback die de bal op je centrale verdediger schiet, en je andere verdediger is te traag om de aanvaller bij te houden.
Ja, nee, dit lag echt aan het middenveld.Al heb je technisch gezien gelijk, het was inderdaad op het middenveld.
obispo en dest iddquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dit is 2e Bundesliga niveau joh achterin.
dest is al maanden k*tquote:
Iedere ploeg met inzet en vechten voor elke bal dan zie je hoe zwak PSV is.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:21 schreef vivelafete het volgende:
We spelen echt belabberd. Als daar niet snel verandering in komt gaan we er gewoon vanaf
Voorlopig is de voorsprong voor NEC volkomen terechtquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:21 schreef vivelafete het volgende:
We spelen echt belabberd. Als daar niet snel verandering in komt gaan we er gewoon vanaf
Hoe die zijn man soms op geniale wijze voorbij komt om vervolgens de meest waardeloze voorzet te geven. Bizar gewoon.quote:
Die heeft al het hele seizoen minder gepresteerd dan vorig seizoen. Dest heeft ook een dramatisch seizoen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En Perisic heeft het ook echt niet momenteel.
Veerman klonk in ieder geval zeer depressief.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:18 schreef Caland het volgende:
Het OPPERMACHTIGE PSV is na een snelle uitschakeling in Europa nu ook klaar in het Nederlandse bekertoernooi
Boys, zeg het maar
Werken voor je geld gvdquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:29 schreef Cherni het volgende:
PSV word op dit moment op kracht, inzet en vechten voor elke bal volledig afgetroefd.
Shit happens en NEC vocht voor elke bal en heeft terecht gewonnen. En oppermachtig is wat mij betreft overdreven als je bedenkt dat Ajax, Feyenoord compleet verzaken. Zegt meer hoe dramatisch de concurentie is.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:18 schreef Caland het volgende:
Het OPPERMACHTIGE PSV is na een snelle uitschakeling in Europa nu ook klaar in het Nederlandse bekertoernooi
Boys, zeg het maar
PSV mist gewoon een type Baumgartl.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:18 schreef Caland het volgende:
Boys, zeg het maar
nec water beter, waren gretiger , peresic gaf niet thuis,(geen gevaar van de vleugels) dest speelt al maanden als een gehandicapte marcelo, die wil alles voetballend oplossen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de belangrijkste pot en die verlies je. Hoe kan dat?
NEC scoorde 1 doelpunt meer dan PSVquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de belangrijkste pot en die verlies je. Hoe kan dat?
Waarom denk je zelf?quote:Op woensdag 4 maart 2026 03:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom staan Obispo en Boadu tegenwoordig in de basis?
Dat vroeg ik niet.quote:
Het geldt voor het hele team. Nogmaals: PSV is geen toplevel. Op geen enkele denkbare manier. Dat je hier straks op 90 punten gaat eindigen zegt alles over de erbarmelijke staat van het Nederlandse voetbal In Engeland zou je voor degradatie spelen (zie Tottenham).quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nec water beter, waren gretiger , peresic gaf niet thuis,(geen gevaar van de vleugels) dest speelt al maanden als een gehandicapte marcelo, die wil alles voetballend oplossen.
Pepi had moeten starten
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat er in ieder geval echt ontbreekt is een stukje gretigheid. Dat is iets wat je wel vaker ziet als de kern van een selectie lang hetzelfde blijft. Stukje houdbaarheidsdatum.
En NEC liep over van de drive. Kun je best een stuk kwaliteit mee compenseren.
Obispo omdat die het gewoon goed doet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 03:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom staan Obispo en Boadu tegenwoordig in de basis?
Het heeft ook alles te maken met de situatie. Bij NEC hebben ze ogenschijnlijk de 2e plaats verspeeld (ik denk het niet overigens, want Feyenoord en Ajax zijn zwaar dolende) en dit kwam voor hen precies op het juiste moment.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat er in ieder geval echt ontbreekt is een stukje gretigheid. Dat is iets wat je wel vaker ziet als de kern van een selectie lang hetzelfde blijft. Stukje houdbaarheidsdatum.
En NEC liep over van de drive. Kun je best een stuk kwaliteit mee compenseren.
Dat verklaart de prestatie van NEC inderdaad deels. Ik zat wat meer op de wanprestatie van PSV. Of ja, de eerste helft was gewoon super leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het heeft ook alles te maken met de situatie. Bij NEC hebben ze ogenschijnlijk de 2e plaats verspeeld (ik denk het niet overigens, want Feyenoord en Ajax zijn zwaar dolende) en dit kwam voor hen precies op het juiste moment.
Tel daarbij op een uitstekende coach die de juiste omzettingen doet. En ook wat wind mee, want die 2-2 gaat in 99 van de 100 gevallen hoog over of naast.
Wanprestatie gaat mij wat ver. NEC had gewoon een antwoord op het spel van PSV en de reden waarom ik toch altijd kritisch blijf op Bosz (ook al is het op zichzelf een prima coach) is dat zijn plan B nog altijd het beter uitvoeren van plan A is en dat gaat net even iets teveel uit van dat plan A onfeilbaar is mits goed uitgevoerd.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat verklaart de prestatie van NEC inderdaad deels. Ik zat wat meer op de wanprestatie van PSV. Of ja, de eerste helft was gewoon super leuk om naar te kijken.
Zo makkelijk gezegd altijd: een antwoord van team A op het spel van team B. Vragen en antwoorden daargelaten: als jij op 80% speelt dan wint de ploeg die op 100% speelt bijna altijd. Of ga jij mij ook wijs maken dat Telstar en Volendam een 'antwoord' hadden op ons spel? Je wordt voor de zoveelste keer dit seizoen gewoon afgetroefd op inzet en beleving.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wanprestatie gaat mij wat ver. NEC had gewoon een antwoord op het spel van PSV en de reden waarom ik toch altijd kritisch blijf op Bosz (ook al is het op zichzelf een prima coach) is dat zijn plan B nog altijd het beter uitvoeren van plan A is en dat gaat net even iets teveel uit van dat plan A onfeilbaar is mits goed uitgevoerd.
NEC werd afgetroefd tot de omzetting.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zo makkelijk gezegd altijd: een antwoord van team A op het spel van team B. Vragen en antwoorden daargelaten: als jij op 80% speelt dan wint de ploeg die op 100% speelt bijna altijd. Of ga jij mij ook wijs maken dat Telstar en Volendam een 'antwoord' hadden op ons spel? Je wordt voor de zoveelste keer dit seizoen gewoon afgetroefd op inzet en beleving.
En een Veerman die dan 5 minuten na het laatste fluitsignaal zijn hele ploeg loopt af te zeiken en voor de aardigheid even vergeet dat hij de 1ste is die verzaakt in dergelijke wedstrijden ben ik helemaal zatDie mag wat mij betreft na dit seizoen lekker voor 15 á miljoen naar een Turkse subtopper ofzo.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
NEC werd afgetroefd tot de omzetting.
Heeft helemaal niets met inzet en beleving te maken. Kijk de wedstrijd maar eens terug.
Joh, dat gelul altijd over ‘ze hadden beter hun best moeten doen’. Denk je nou echt dat de spelers van PSV die finale niet wilden halen? Heb jij wel eens gevoetbald?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kijk jij de 2de helft maar eens even terug. Als jij ballen over 10 meter breed niet meer correct kan inspelen dan ben je er gewoon niet bij met je hoofd. Mauro en Veerman grosseerden werkelijk in balverlies. Als je vervolgens ook nog eens 80% van je persoonlijke duels verliest.. tsjah.
Ik zou het omdraaien: kijk JIJ het maar eens even terug en vertel mij welk team nou meer honger toonde. Het lijkt me vrij duidelijk dat dat NEC was.
Ik heb wel eens gevoetbald ja. En ik heb ook wel eens verloren van teams die veel minder waren dan wij en gewonnen van teams die veel beter waren. Waarom? Omdat het voor hun de wedstrijd van het jaar was en voor ons 'gewoon een wedstrijd'.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, dat gelul altijd over ‘ze hadden beter hun best moeten doen’. Denk je nou echt dat de spelers van PSV die finale niet wilden halen? Heb jij wel eens gevoetbald?
NEC had het gewoon beter voor elkaar na de omzetting. Als jouw team beter staat dan komen de oplossingen vanzelf. Dat zag je bij PSV in het begin van de wedstrijd.
Zeker als het dan even meezit en het vertrouwen groeit maakt dat op topniveau een groot verschil.
Was het maar zo simpel. En ook weer niet. Want als het alleen maar een kwestie was van het beste team en dan 100% geven, dan zouden de Nederlandse clubs de CL beter schriftelijk af kunnen doen.
Johan Cruijff was juist een van de beste spelers ooit omdat hij uit duels kon blijven met zijn techniek en snelheid.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gevoetbald ja. En ik heb ook wel eens verloren van teams die veel minder waren dan wij en gewonnen van teams die veel beter waren. Waarom? Omdat het voor hun de wedstrijd van het jaar was en voor ons 'gewoon een wedstrijd'.
PSV kan gewoon niet bikkelen als de wedstrijd erom vraagt en bepaalde (op papier mindere) teams hebben daar gewoon genadeloos gebruik van gemaakt. Je aanvoerder is nota bene Jerdy Schouten, je weet wel: die gast die nog nooit in zijn leven een duel heeft gespeeld. Maar oh, wat kan die jongen lekker opbouwen.
Dit vind ik een fijne gedachte maatquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Of jullie hebben allebei een beetje gelijk.
Dat kon prima want die clubs hebben er echt geen teeeeeeeeeering van gebakkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
Want als het alleen maar een kwestie was van het beste team en dan 100% geven, dan zouden de Nederlandse clubs de CL beter schriftelijk af kunnen doen.
*insert 29ste plaats van Feyenoord in de EL tussen illustere ploegen als Sturm Graz en Ferencfaros*quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat kon prima want die clubs hebben er echt geen teeeeeeeeeering van gebakken
Ik snap dat je Schouten niet met Cruijff vergelijkt, zo flauw ben ik niet, maar hoe kun je een verdedigende middenvelder vergelijken met een aanvaller?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Johan Cruijff was juist een van de beste spelers ooit omdat hij uit duels kon blijven met zijn techniek en snelheid.
Je hoeft helemaal niet te bikkelen, de bal moet gewoon snel genoeg rondgaan.
En ja, PSV is geen verzameling houthakkers. Gelukkig niet zeg!
Maar NEC won het niet omdat ze beter waren in persoonlijke duels, maar omdat ze gewoon beter aan het voetballen waren.
Misschien toch maar die wedstrijd terugkijken.
Zo min mogelijk fysieke duels uitvechten lijkt mij voor hem wel verstandig. Dat zie je hem ook vooral doen. En laten we wel zijn, als hij echt verdedigende taken moet uitvoeren vind ik hem daarin ondermaats voor de positie waarin hij op het witte bord staat ingetekend.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik snap dat je Schouten niet met Cruijff vergelijkt, zo flauw ben ik niet, maar hoe kun je een verdedigende middenvelder vergelijken met een aanvaller?
Als verdediger uit de duels willen blijven lijkt mij apart.
Het waren drie geweldige maanden. Weggepest door Waterreus.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Georg Koch is overleden
https://www.focus.de/spor(...)9d-5c89f9018479.html
Altijd naar om te lezen als jonge sportmensen overlijden aan zo een nare ziekte. Ook wel heftig dat zijn carriere aan einde kwam door een stom stuk vuurwerk, te idioot voor woorden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Georg Koch is overleden
Arjen Mauroquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mauro er weer een paar weken uit. Man van glas helaas.
Bah.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Georg Koch is overleden
Was ook wel absurd slecht bezig de laatste 3 á 4 wedstrijden zeg. Jezus Christus nog aan toe.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mauro er weer een paar weken uit. Man van glas helaas.
Waar zijn Dillen, Stevens en Edstrom?quote:Opgenomen in de Walk of Fame van PSV
Trainers: Rijvers, Hiddink
Trainers/spelers: Cocu, Koeman, Van Bommel, Van Nistelrooij
Keepers: Van Beveren, Van Breukelen, Gomes
Spelers: Van der Kuijlen, Van Aerle, René van de Kerkhof, Willy van de Kerkhof, Gerets, Ronaldo, Romário, Nilis, Robben, Kezman, Van Kraaij, Gullit, Luuk de Jong, Heintze, Alex
Weten ze zeker dat ze niet Ronald Watterreus bedoelden?quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:01 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu in het AD dat Ronald Koeman in de walk of fame komt. Daarbij ook een lijst van de huidige leden:
[..]
Waar zijn Dillen, Stevens en Edstrom?
Och ja, er moeten nog kansen voor uitbreiding zijn he... Maar vooral geen Dillen is wel beschamend toch? Die hand/voetafdruk - als dat er bij hoort - verzinnen ze maar hoor
Blijft een historisch maar schandalig momentquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Weten ze zeker dat ze niet Ronald Watterreus bedoelden?
Watte Reus?quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Weten ze zeker dat ze niet Ronald Watterreus bedoelden?
Elke keer lachenquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Blijft een historisch maar schandalig moment
Alsof het alleen aan Obispo ligt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Ongelofelijk dat Obispo weer in de basis staat
Laten we eerlijk zijn. Vanaf de flanken komt er niets. En door het midden een en al gebrei. En als er al een schot komt vanaf de 16 lijkt het meer op een terugspeelbal. Bovendien alles te traag. Ja de verdediging maakt fouten. Maar ook het middenveld en aanval is op dit moment ondermaatsquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze verdedigingDit zou zomaar eens slechter kunnen zijn dan toen we met Timo fucking Baumgartl stonden te spelen.
Perisic heeft 2x redding moeten brengen omdat die achterlijke verdedigers van ons compleet verkeerd staan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Vanaf de flanken komt er niets. En door het midden een en al gebrei. En als er al een schot komt vanaf de 16 lijkt het meer op een terugspeelbal. Bovendien alles te traag. Ja de verdediging maakt fouten. Maar ook het middenveld en aanval is op dit moment ondermaats
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze verdedigingDit zou zomaar eens slechter kunnen zijn dan toen we met Timo fucking Baumgartl stonden te spelen.
Dat ben ik wel met je eens maar het middenveld ligt ook compleet open. Het is dus niet alleen de defensie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Perisic heeft 2x redding moeten brengen omdat die achterlijke verdedigers van ons compleet verkeerd staan.
Saibari zorgde ook weer voor een moment waardoor je de defensie die zwak is in de problemen brengt.quote:
Speelt ook al weken als een natte krant, heb je echt niks aan momenteel.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:16 schreef Cherni het volgende:
[..]
Sabari zorgde ook weer voor een moment waardoor je de defensie die zwak is in de problemen brengt.
Gaat lekker zo. Gelukkig sta je zo ver voor en is de concurrentie zo slecht dat je het niet meer kan weggooien.quote:
Seizoen is vrij kut qua blessures ja, het is bijna een wonder dat je zo ver voor staatquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaat lekker zo. Gelukkig sta je zo ver voor en is de concurrentie zo slecht dat je het niet meer kan weggooien.
Vooral heel vervelend voor Dest, want die mist zo het WK als het zo ernstig is als het lijkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is ook weer pech hebben. Dat zit dan ook weer niet mee.
Ook mogelijk ongunstig met het blik op een potentiële verkoopquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vooral heel vervelend voor Dest, want die mist zo het WK als het zo ernstig is als het lijkt.
Dest nog een jaartje is ook prima toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook mogelijk ongunstig met het blik op een potentiële verkoop
Ja, dat vind ik niet zo vervelend. Gewoon weer als linksback opstellen, dat is zijn beste positie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook mogelijk ongunstig met het blik op een potentiële verkoop
Op links prima jaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dest nog een jaartje is ook prima toch?
liever salah edinequote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dest nog een jaartje is ook prima toch?
Eerst maar eens kijken of je die vast kunt leggen.quote:
mooie opening van veerman ookquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of je die vast kunt leggen.
Prima weer van PerisicDie trekt even 2 sprints van dik 70m
Met nauwelijks fitte spelers is elke pot lastig.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Matig. Slecht. Toch weer 3 punten, maar dit moet echt weer beter volgend seizoen.
Ik vind Saibari de laatste weken ook weer enorm log en traag ogen. Nou heeft ie dat altijd wel een beetje, maar er gaat nu ook wel heel veel mis bij hem.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Saibari zichzelf volledig uit de wedstrijd gekregen door die duw waardoor ie verkeerd terecht komt. Mentaal moet ie echt nog wel wat stappen maken voor ie compleet is.
En Kovar is en blijft een rare keeper. Vandaag pakt ie gewoon punten.
Prachtige goal. Wereldpass van Veerman, erg goed teruggelegd van Perisic en fantastisch ingeschoten. Heerlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:19 schreef Lyrebird het volgende:
Vermakelijke pot. Wat maakt Pepi die bal mooi af. Kovar pakt drie punten.
Bij atleten als Dest (en Madueke, of Robben) zie je dat ze moeite hebben om te bepalen wat ze met al hun (explosieve) spieren wel of niet kunnen. Als prof lijkt me dat een belangrijke beperking. Perisic is het tegenovergestelde.quote:
Als neutrale toeschower enorm genoten van het omschakelen van Perisic bij de 2-1. Terugverdedigen naar je eigen cornervlag en een seconde of 6 later volledig vrij doorkomen op de linkerflank en een overigens prachtbal van kutje Joey (die de laatste weken erg goed speelt aan de bal) perfect klaarleggen. Pure klasse.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of je die vast kunt leggen.
Prima weer van PerisicDie trekt even 2 sprints van dik 70m
De rest van de wedstrijd was Perisic niet zo best gisteren. Blijft wel een op en top profquote:Op zondag 8 maart 2026 08:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als neutrale toeschower enorm genoten van het omschakelen van Perisic bij de 2-1. Terugverdedigen naar je eigen cornervlag en een seconde of 6 later volledig vrij doorkomen op de linkerflank en een overigens prachtbal van kutje Joey (die de laatste weken erg goed speelt aan de bal) perfect klaarleggen. Pure klasse.
Wat lief.quote:Op zondag 8 maart 2026 08:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als neutrale toeschower enorm genoten van het omschakelen van Perisic bij de 2-1. Terugverdedigen naar je eigen cornervlag en een seconde of 6 later volledig vrij doorkomen op de linkerflank en een overigens prachtbal van kutje Joey (die de laatste weken erg goed speelt aan de bal) perfect klaarleggen. Pure klasse.
Kostte hem tien minuten om vanaf de achterlijn (aan de kant van het uitvak) naar de spelerstunnel te komen, dat zag er echt heel slecht uit.quote:
Het is geen klagen. Want buiten die halve finale voor de beker wat een leuke wedstrijd was is het een prima seizoen en heb ik zeer leuke wedstrijden gezien. Zelfs de CL waar je helaas tegen een stug Union verliest was het genieten als jr bedenkt dat je een zware loting had.quote:Op zondag 8 maart 2026 07:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moet wat te klagen hebben hé met 20 punten los
3 maanden voor hamstring kan soms wel genoeg zijn. Dat ligt er wel echt aan hoe ernstig het isquote:Op zondag 8 maart 2026 10:34 schreef Buitendam het volgende:
Als Dest het wk haalt is dat een klein wonder. Daar kan geen paardenplacenta iets aan doen.
Was je daar echt bang voor? Zelfs dan is er weinig aan de hand, de rest blijft maar punten verspelen.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:36 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is geen klagen. Want buiten die halve finale voor de beker wat een leuke wedstrijd was is het een prima seizoen en heb ik zeer leuke wedstrijden gezien. Zelfs de CL waar je helaas tegen een stug Union verliest was het genieten als jr bedenkt dat je een zware loting had.
Waar je gaat zweten is als je van AZ verloren had en die kans was er dat je een in spiraal van shit terecht komt waardoor het niet meer loopt. Ook al vanwege de blessures.
Vorig seizoen was dat ook het geval na de halve finale tegen GAE.
Bang is een groot woord. Maar vorig seizoen stond Ajax er riant voor, Waarbij ik totaal niet had gedacht dat PSV het zou redden en Groningen in de laatste seconde een wonder verrichte. Maw je bent er pas als je echt niet meer ingehaald kunt worden.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Was je daar echt bang voor? Zelfs dan is er weinig aan de hand, de rest blijft maar punten verspelen.
Met dit verschil dat bij Ajax het een wonder was dat ze de leiding konden nemen. Alles zat langdurig mee. En toch het even niet meer meezat was het meteen compleet gedaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Bang is een groot woord. Maar vorig seizoen stond Ajax er riant voor(11 punten dacht ik), Waarbij ik totaal niet had gedacht dat PSV het zou redden en Groningen in de laatste seconde een wonder verrichte. Maw je bent er pas als je echt niet meer ingehaald kunt worden.
Klopt wel en ook omdat PSV even in een slechte fase zat. Maar wat een ontlading. Dat is nu nog genieten als je daar aan terug denkt.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met dit verschil dat bij Ajax het een wonder was dat ze de leiding konden nemen. Alles zat langdurig mee. En toch het even niet meer meezat was het meteen compleet gedaan.
Telstar uit, zoals ik al vorige week voorspelde.quote:
Zou ik wel extra leuk vinden, kampioen op mijn verjaardagquote:
Worden 4e en 5e.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Voor de winterstop waren er hier nog lieden vanuit Feyenoord en Ajax die er zeker van waren dat PSV na de winterstop in zou storten. Nou, toegegeven, PSV speelt niet het beste voetbal van de afgelopen 3 jaar.
Maar Ajax en Feyenoord slagen er in om in een toch al waardeloos seizoen ook nog een winterdip te hebben.
Het is wel meer dan alleen de trainer, daar gaan structurele zaken fout, onervaren trainers aanstellen is er één van.quote:Op maandag 9 maart 2026 02:19 schreef Lyrebird het volgende:
Beide clubs verdienen ook niet beter. Zichzelf overschattende jonge trainers aanstellen, gewoon niet doen. Trainer word je niet zo maar, dat moet je echt in de praktijk leren. PSV heeft met van Bommel en van Nistelrooij (en in mindere mate Cocu) leergeld betaald.
Bewijs je eerst maar eens als jonge trainer op een lager niveau.
Proficiat maatquote:Op zondag 8 maart 2026 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou ik wel extra leuk vinden, kampioen op mijn verjaardag
Al verwacht ik het niet
Bij Feyenoord speelt ook walgelijk transferbeleid mee en bij Ajax rommelt het bestuurlijk al sinds die gekke Duitser binnengehaald werd. En het beleid van AZ helpt ook niet om dat gat in te stappen, wat ze op zich sportief/financieel best hadden gekund.quote:Op maandag 9 maart 2026 06:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel meer dan alleen de trainer, daar gaan structurele zaken fout, onervaren trainers aanstellen is er één van.
quote:Op maandag 9 maart 2026 02:19 schreef Lyrebird het volgende:
Beide clubs verdienen ook niet beter. Zichzelf overschattende jonge trainers aanstellen, gewoon niet doen. Trainer word je niet zo maar, dat moet je echt in de praktijk leren. PSV heeft met van Bommel en van Nistelrooij (en in mindere mate Cocu) leergeld betaald.
Bewijs je eerst maar eens als jonge trainer op een lager niveau.
Omdat de andere teams ruk waren. Was geen toptrainer.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]Cocu heeft 3 titels gewonnen met PSV..
Bekijk deze YouTube-video
AZ zal altijd een kleine club blijven. Hoeveel leuke talenten ze ook maar lanceren.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Feyenoord speelt ook walgelijk transferbeleid mee en bij Ajax rommelt het bestuurlijk al sinds die gekke Duitser binnengehaald werd. En het beleid van AZ helpt ook niet om dat gat in te stappen, wat ze op zich sportief/financieel best hadden gekund.
Ze hebben inmiddels wel een dermate grote financiële buffer dat ze een elftal zouden kunnen bouwen, maar het is niet voor niets dat zowel Eenhoorn als Huiberts afscheid hebben genomen, want die weten inmiddels dat het nooit gaat gebeuren.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
AZ zal altijd een kleine club blijven. Hoeveel leuke talenten ze ook maar lanceren.
De reactie na het verlies tegen PSV is alleszeggend voor AZ. 'Maakt niet uit dat we verloren hebben, we hebben hartstikke goed gevoetbald'.
De Boer 4 met Ajax. Zegt dus geen ene fuck.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]Cocu heeft 3 titels gewonnen met PSV..
Haalde in de kampioensjaren 80 plus punten, de eerste 2 seizoenen met goed voetbal..quote:Op maandag 9 maart 2026 17:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Omdat de andere teams ruk waren. Was geen toptrainer.
Soort Driouech allen dan wel met basis techniek.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:10 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Laat maar komen
Zou je hem één seconde missen?quote:Op maandag 9 maart 2026 21:40 schreef Buitendam het volgende:
Bajraktarevic vertrekken? Die is er nog niet eens.
quote:Op maandag 9 maart 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Soort Driouech allen dan wel met basis techniek.
Leuk voor erbij.
En met overzicht. Eigenlijk alles wat Driouch niet heeftquote:Op maandag 9 maart 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Soort Driouech allen dan wel met basis techniek.
Leuk voor erbij.
Jaartje verhuren zou top zijn. Zou hem ook nog niet afschrijvenquote:Op maandag 9 maart 2026 21:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie er wel wat in, ja. Hoop dat ie nog wat jaren blijft
Eens. Je gaat in dat opzicht nu ten onder aan je eigen succes. 3 jaar lang met Schouten+Veerman in de as betekent daar geen ruimte voor jeugd en het niveau in de onderkant ED is dusdanig erbarmelijk dat je je kunt afvragen of die jongens daar veel leren. Ja, knokken voor elke meter misschien. Maar dan kunnen we ze ook aan Ajax verhuren want die hebben sinds kort een trainer die hamert op INZET en INTENSITEIT.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:09 schreef Lyrebird het volgende:
PSV moet meer met farm teams (net zoals in de Amerikaanse MLB) gaan spelen. Jonge jongens moeten veel meer vlieguren maken, en niet gepamperd worden. Jong PSV was een uitstekende zet, maar tussen Jong PSV en PSV zit nu een groot gat. Zo’n Fernandez moet je nu al bij een Belgische of Duitse laagvlieger (op het hoogste niveau) laten spelen, en zorgen dat ie altijd speelt. Schiks idem dito. Ik heb zelf enorm veel opgestoken van buitenlandse stages/werk: daar worden ze harder en wijzer van. Laat ze voetbalcultuur opsnuiven.
Dus jij wil het ene grillige talent ruilen voor het andere grillige talent? Juist.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bajrak heeft de potentie om een hele grote te worden, maar ook de potentie om een eeuwig talent te blijven.
Ik zou zeggen, pik die buitenspeler van NEC op voor een paar miljoen en laat Bajrak een jaartje op kosten van PSV bij NEC spelen.
Iedereen wil natuurlijk aanvaller zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel opvallend dat we niet of nauwelijks verdedigende talenten produceren eigenlijk.. Wat is de laatste goede CV uit eigen jeugd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |