Amigo.quote:
Hij wil met rust gelaten worden. Mario is druk bezig.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:47 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik spreek geen Duits, Mario. Ik begrijp je niet.
da deze option bedoelte ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is ook een optie.
[ afbeelding ]
O hij had zich af moeten melden?!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zeg je me niet om 3 00 dat je slapen gaat ? en ik ben weg gegangen
Succes mario.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:51 schreef mario390 het volgende:
ik ben nu kpd sommer 2009 maar daar kann ik zoeken laaaaaaaaaaaaaange tot ik links vind
Wel zo netjes. Ze zijn vriendjes tenslotte.quote:
Welke links zoek je dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:51 schreef mario390 het volgende:
ik ben nu kpd sommer 2009 maar daar kann ik zoeken laaaaaaaaaaaaaange tot ik links vind
Ik heb mijn verkeerde bril weer opquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel zo netjes. Ze zijn vriendjes tenslotte.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:50 schreef Dotteke het volgende:
Net een telefoontje gehad van mijn zoon.Mooi en goed nieuws!! GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Aan het likken?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat ben je met @:gebrokenglas aan het doen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aan het likken?
*stopt met teruglezen
Vino helpt je wel.quote:
Je bent er vaak nog wel een tijdje. Weet ik veel dat je zo snel opgeeft. Ik dacht dat je het wel gezellig vond met mij. Net als vroeger. Elkaar urenlang bolken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zeg je me niet om 3 00 dat je slapen gaat ? en ik ben weg gegangen
Birdiequote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aan het likken?
*stopt met teruglezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |