Je hebt de zon meegenomen voor onsquote:
Welke nattekip?quote:
Vliegveld nu. Naar Eindhoven rijden. En daar blijf ik tot morgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de zon meegenomen voor ons![]()
Ben je ook weer in je eigen huis of nog bij X
De moeite van het terugtijden niet waard.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vliegveld nu. Naar Eindhoven rijden. En daar blijf ik tot morgen.
En dan ga ik zondag weer naar eindhoven
O niet gezien dat die hier wasquote:
Ik zit met mijn kattenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De moeite van het terugtijden niet waard.
Maar zondag pas, en dan maandag weer terug?
O nou dan heb ik ook echt geen idee wat je bedoeld, kan geen site niet nattelkip heetquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
de seite heißt nattekip niet nattekat
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
de seite heißt nattekip niet nattekat
O dan kan die mooi bij jou komen, weer eens wat andersquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zit met mijn katten![]()
Ouders gaan morgen weg en komen zondag terug.
Zaterdag feestje in ahoy . Dus meot wel.terug naar Rotterdam
natte niet nattel het werd en gewisse seite zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dan heb ik ook echt geen idee wat je bedoeld, kan geen site niet nattelkip heet
Hij moet werkenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan die mooi bij jou komen, weer eens wat anders
Oke en wat wil je weten dan van die site die gewisse kan zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
natte niet nattel het werd en gewisse seite zijn
O het hele weekend weer. Jammer Maar goed nog even en het is 1 aprilquote:
heeft dat KDP en linkarchiv?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke en wat wil je weten dan van die site die gewisse kan zijn
Ga je dan grappen uithalenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het hele weekend weer. Jammer Maar goed nog even en het is 1 april
Kan je daar zelf in, dan moet je even kijken ik heb geen ideequote:
kann du van kpd en mod zeggen dat ik en vraag heb?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het hele weekend weer. Jammer Maar goed nog even en het is 1 april
Wat zoek.je in kpd. Want ik kan in kpdquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann du van kpd en mod zeggen dat ik en vraag heb?
Je kan zelf een KPD mod en dm sturen, waarom is dat zo belangrijk om te weten?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann du van kpd en mod zeggen dat ik en vraag heb?
en linkarchiv zoek ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat zoek.je in kpd. Want ik kan in kpd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |