Ja echt hè. Kan alleen maar janken nu. Ja. Maar hij werd net gebeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh Dotteke, wat een prachtig nieuws
Maar was de uitslag niet pas volgende week maandag?
Sorry was bezig met mensen bellen. Nee geen schoenen gevonden helaasquote:
Iedereen is aan het werk lolquote:
Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat ben je met @:gebrokenglas aan het doen?
Dank je Steven voel me heel wat kilo’s lichter was er echt bang voorquote:
Snap ik goed. Beter nieuws had je op dit moment niet kunnen krijgen. Heel erg koesterenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Steven voel me heel wat kilo’s lichter was er echt bang voor
Ja, begrijpelijk, het is ook niet niks zeg....quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Steven voel me heel wat kilo’s lichter was er echt bang voor
nee bedoelt goed gegetenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat ben je met @:gebrokenglas aan het doen?
Kijk dan. Je bolkt ook op de sec 🥲 dacht eens even kijken wat Mario doetquote:
Wel snel gegaan alles binnen een maand. Dat is wel geluk. Hij zou eigenlijk de 9 de geholpen wordenquote:
bij welke post heb ik op sekonde gebolkt?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dan. Je bolkt ook op de sec 🥲 dacht eens even kijken wat Mario doet
quote:
33 sece had ik hij bolkt op 32 sec lolquote:
weet du nog gewisse links nederland 2009 ongefähr?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
Tussen al het ASOT-geweld Group Therapy 666 gemist ook nog
Lang ?quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-03-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |