Telegram kan zonder nummerquote:Op donderdag 5 maart 2026 08:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben hierin met Vlonder, liever niet met mijn telefoonnummer en ik vind whatsapp superonoverzichtelijk.
Ik heb dan weer nooit gevoicechat op Discord maar alleen tekstkanalen gebruikt en ik vond dat juist prima overzichtelijk. Smaken verschillen.
Klopt. Zou ik minder moeite mee hebben.quote:
Vergeet de eigen merk vaatwaspoeder nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 08:37 schreef Vanyel het volgende:
Maar, nog veel belangrijker en achter:
Heute DM Tag![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Bestaat dat nog? Dat ken ik nog van toen m'n ouders de eerste vaatwasser hadden in blauwe jerrycans van Sunquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vergeet de eigen merk vaatwaspoeder niet
Tnx! Had ik niet aan gedacht.quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vergeet de eigen merk vaatwaspoeder niet
Prachtig en over een maand bloesemquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
Ik zie hier de bomen ook al wat verkleuren en in de tuin beneden is het een drukte van belang met de vogeltjesquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
En dan…in september de peren. 🥰quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Prachtig en over een maand bloesem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef AnneX het volgende:
Nou vanwege de content.
Een nieuwe pot 100% pindakaas. Je weet wel: met een laagje olie.
Vorige keer ging het goed.
Ergens had ik een tip gezien.
Resultaat:Je kan beter een deeghaak gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Tuurlijk! Volgend keer dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Blues Heb je ook een voorraadje tissues voor volgende week?
#content. Nu doe ik mijn best. Waar blijven jullie? Het is een SLOWchat tenslotte.
Ooooooh ja…werken!
[ Bericht 30% gewijzigd door AnneX op 05-03-2026 11:25:31 ]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan.quote:
Oh…tegen die tijd eens die kant op rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan.![]()
In Duitsland liggen echt heel andere rassen in de winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |