abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 09:03:56 #201
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220261505
Als mensen een afhaalbestelling plaatsen bij DM en me een DHL verzendlabel sturen kan ik dat best ophalen meenemen naar NL en versturen.

@Kaatje de trein geen optie voor je? DM zit vaak ook wel dichtbij een station.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:04:08 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220261507
Ik ken ook een bekende blauwe Fokker die echt superdichtbij mij woont, die winkelt in dezelfde winkels, maar we weten van elkaar nog steeds niet wie we zijn irl :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 09:05:56 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220261522
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben hierin met Vlonder, liever niet met mijn telefoonnummer en ik vind whatsapp superonoverzichtelijk.

Ik heb dan weer nooit gevoicechat op Discord maar alleen tekstkanalen gebruikt en ik vond dat juist prima overzichtelijk. Smaken verschillen.
Telegram kan zonder nummer :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220261526
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Telegram kan zonder nummer :Y
Klopt. Zou ik minder moeite mee hebben.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220261535
Hier ook alleen ervaring met typen in Discord (ook met Fok!kers) dus dat zou wat mij betreft prima zijn, kwam het dichts bij dit forum in de buurt vonden wij.

Verder ook geen probleem met nummers uitwisselen, dus ik hoor wel wat het uiteindelijk wordt *)
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 09:12:53 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220261548
Ach aan de vaste figuren in de SC (want ja in een groepschat zul je niet spontaan nieuwe aanwas krijgen) vertrouw ik dan ook wel weer m'n nummer, zo spannend is dat ook niet.
Ben ik nu naïef? :+

Of ben ik degene die jullie nummer niet mag hebben :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:13:10 #207
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220261553
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:37 schreef Vanyel het volgende:
Maar, nog veel belangrijker en achter:

Heute DM Tag *O* *O* *O*
Vergeet de eigen merk vaatwaspoeder niet O+
Spoilers!
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:19:37 #208
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220261600
morguh.. nacht was weer minder.. midden in de nacht compleet gestressed wakker.. Dus ademhalings oefeningen om de stress uit m'n lichaam te krijgen. de rode jeweetwelkater kwam ook knuffelen, dat was fijn O+

@Blues wanneer is nou je laatste dag dan? ik dacht morgen, maar nu ben je morgen toch weer vrij :?

verder ben ik op zoek naar advies

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 09:23:36 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220261626
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Vergeet de eigen merk vaatwaspoeder niet O+
Bestaat dat nog? Dat ken ik nog van toen m'n ouders de eerste vaatwasser hadden in blauwe jerrycans van Sun
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220261643
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Vergeet de eigen merk vaatwaspoeder niet O+
Tnx! Had ik niet aan gedacht.
Even bedenken of veel nog wel verstandig is naast de 10 cans Sun die nog in de kelder staan, maar iig leuk om te proberen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220261657
Och wat moeilijk @Barreltje

@derLudolf ik kan momenteel nauwelijks 200 meter lopen en dan ook nog met boodschappen lijkt me niet echt te doen ;)

Hoe gaat het in Eurodisney @Lucky_Strike ?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220261705
Mogguh…ja zeg …ik begin alvast te wennen in de forumlink, die sigme deelde.
Daar zijn al vele fok’kers te vinden!😎
Liefst blijf ik hier vanwege overzichtelijkheid en gewenning natuurlijk.
En appen in Signal vind ik niks. Whatsapp helemaal niet.

@Barreltje wat naar voor Chef en voor jou. En de tijdsdruk maakt het niet makkelijker. Helaasch geen advies.
Is hij “aan te zetten” tot wandelen, lopen, naar buiten? in ieder geval tot gesprekken beginnen met een praat meneer/mevrouw…

Ach, de Mooitje’s moeten groeien! Heeft Ma Mooitje voldoende voeding?
Hup hup.
pi_220261756
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 09:47:27 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220261785
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
Prachtig en over een maand bloesem :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220261802
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben uitzicht op vele vele hectares - > 200 ha 😇 - perenboomgaard.
In deze week zon ligt er een groene waas van het uitlopen van de bomen.
Ik zie hier de bomen ook al wat verkleuren en in de tuin beneden is het een drukte van belang met de vogeltjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_220262414
@vlindertje89 Heb je wel eens in kringloopwinkels gekeken naar statieven?
MnX scoorde daar meerdere 😎 vanwege specs en verloopstukken(?).
MnX gaat ‘altijd’ na 13 uur.

@derLudolf Fijn dat ik al hoorde van de Fotografica beurs.
Anders hoorde ik het zaterdagavond of zondagmorgen.
pi_220262421
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Prachtig en over een maand bloesem :)
En dan…in september de peren. 🥰
pi_220262443
Nou vanwege de content.
Een nieuwe pot 100% pindakaas. Je weet wel: met een laagje olie.
Vorige keer ging het goed.
Ergens had ik een tip gezien.
Resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220262490
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef AnneX het volgende:
Nou vanwege de content.
Een nieuwe pot 100% pindakaas. Je weet wel: met een laagje olie.
Vorige keer ging het goed.
Ergens had ik een tip gezien.
Resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan beter een deeghaak gebruiken
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220262517
Zakje met een elastiekje vastmaken aan het potje?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220262524
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Je kan beter een deeghaak gebruiken
Tuurlijk! Volgend keer dan.

@Kaatje1 Er begint mij iets te dagen bij sigme’s tip van deeghaak.

Affijn…nu in afwachting van mannen met een combi oven.
Er staan al 83 bakrecepten in een mapje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Blues Heb je ook een voorraadje tissues voor volgende week?

#content. Nu doe ik mijn best. Waar blijven jullie? Het is een SLOWchat tenslotte.
Ooooooh ja…werken!

[ Bericht 30% gewijzigd door AnneX op 05-03-2026 11:25:31 ]
pi_220262764
Bezig met allemaal dingetjes, NiB, planten kwamen in opstand want water nodig.
Zondag hebben we een neven/nichten reünie en ik kan gelukkig met een nichtje meerijden *O*
Familiemaand dit
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 11:33:40 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220262864
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 10:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
En dan…in september de peren. 🥰
Hopen dat het lekkere peren zijn dan. :9
In Duitsland liggen echt heel andere rassen in de winkel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220262881
Ik ben nog een beetje aan het uitbrakken van een erg leuk concert gisterenavond. Vooraan bij The Classic Rock Show, we kijken hun shows al 10+ jaar op YouTube maar live was het echt nog 100x beter. Hopelijk komen ze snel weer naar Nederland.
pi_220263047
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hopen dat het lekkere peren zijn dan. :9
In Duitsland liggen echt heel andere rassen in de winkel.
Oh…tegen die tijd eens die kant op rijden.
Een buurman is dringend op zoek naar een huis met een stuk grond.
In Nederland is te prijzig voor een man alleen.
Koudwatervrees hield hem tegen om aan jouw kant te kijken.
Nu is tie zich aan het oriënteren met een fok linkje. 😎
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')