Ik was er bij bij deel 1 en heb redelijk meegelezen tot nr7 ofzo, maar nu heb ik geen zin meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:57 schreef Candaasje het volgende:
Het FB topic is wel euh, fascinerend leesvoer zullen we maar zeggen.
OK.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
@:annex het is geen mantelzorg hoor. Het is mentale mentdown.
Dat dan weer welquote:
Prachtfotoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:35 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]\
En het is volle maan, maar dat is in dit geval ongerelateerd.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
@:annex het is geen mantelzorg hoor. Het is mentale meltdown.
Tja, intussen heb ik zelf ook maar eens gepost daar. En de Likes vliegen om m´n oren zie ik nu. Naja, misschien heeft Danny als persoon er iets aan...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was er bij bij deel 1 en heb redelijk meegelezen tot nr7 ofzo, maar nu heb ik geen zin meer.
De gelinkte post door @:flipsen is wel de nekslag voor mijn "goede" voornemens. Ik heb geen enkel moeite met dat Danny ervan wil (en moet) leven, sterker nog, in mijn optiek is dat de reden dat fok nog bestaat.
Maar het onvermogen om te zien hoe een buitenstaander deze site ziet maakt het (mij) onmogelijk om er meer aan bij te dragen dan ik al doe (abo, content, goed humeur).
Het is in ieder geval een nieuw idee en dat was alweer een paar dagen geledenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tja, intussen heb ik zelf ook maar eens gepost daar. En de Likes vliegen om m´n oren zie ik nu. Naja, misschien heeft Danny als persoon er iets aan...
Goeie post!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tja, intussen heb ik zelf ook maar eens gepost daar. En de Likes vliegen om m´n oren zie ik nu. Naja, misschien heeft Danny als persoon er iets aan...
Ik de mijne ook. Crosspost voor ik een ban krijgquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:39 schreef flipsen het volgende:
Danny in FB / FOK! MOET BLIJVEN! #9 omdat FOK!
I rest my case
quote:Zo een verkrachter een lekker wijf kan zijn, kan iemand die met zijn rug tegen de muur staat, tot zijn oksles in de ellende zit en het nu moet hebben van de gulheid van velen ook gewoon een onfatsoenlijke klootzak zijn. Dat zit blijkbaar verdomde diep. Ik vind het ontluisterend.
Kijk in zijn geschiedenis, open het deel waarin hij heeft gereageerd. Toen alle reacties, CTRL+F en typ flipsenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mag ik een linkje naar je post flipsen? Ik volg het topic ook niet meer.
Mobiel?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kijk in zijn geschiedenis, open het deel waarin hij heeft gereageerd. Toen alle reacties, CTRL+F en typ flipsen
CtrlF vervangen door klikken op drie puntjes en 'zoeken op pagina' en dan ben er wel mobiel, denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |