SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Kom je er nu achter! Ook weerwolven toch met volle maan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:44 schreef Blues het volgende:
Het maaneffect
Ik kom al 2 dg moeilijk in slaap en megavroeg wakker![]()
![]()
Sta er gewoon niet bij stil qua korte nachtenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:50 schreef AnneX het volgende:
Kom je er nu achter! Ook weerwolven toch met volle maan?
Wat maak je een geweldig project van je werk afscheid, dame
Sterktequote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:38 schreef sigme het volgende:
voor iedereen.
De boel met moeder valt niet mee, dus echt inhoudelijk reageren lukt slecht.
Is er niet ergens een lekkere rel om te rellen? Dat wil altijd stukken beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds ik in Duitsland woon heb ik rolluiken. Heerlijk. Stikdonker en doodsstil in de slaapkamer. Geen last van de maan, de zon, van kabaal buiten. Kan ik iedereen aanraden. Net als horren trouwens, geen vliegen, muggen of wespen in huis.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:44 schreef Blues het volgende:
Het maaneffect
Ik kom al 2 dg moeilijk in slaap en megavroeg wakker![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hier doodstil in wijk/dorp 's nachts + ik draag 50% vd tijd oordoppen + we hebben verduisterende pikdonkere gordijnenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Sinds ik in Duitsland woon heb ik rolluiken. Heerlijk. Stikdonker en doodsstil in de slaapkamer. Geen last van de maan, de zon, van kabaal buiten. Kan ik iedereen aanraden. Net als horren trouwens, geen vliegen, muggen of wespen in huis.
Waar heb je dan last van met volle maan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is hier doodstil in wijk/dorp 's nachts + ik draag 50% vd tijd oordoppen + we hebben verduisterende pikdonkere gordijnen
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:57 schreef Candaasje het volgende:
@:sigme . Het FB topic is wel euh, fascinerend leesvoer zullen we maar zeggen.
@:Blues : de nascholing vandaag was interessant en leerzaam. Werd gegeven door twee artsen van de opname artsen en een ICU paraveterinair van de opname.Heftig en zwaar ;{SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar @ muziek na een paar zware casussen op werk.
Het viel me op dat ik nu 2 dagen achter elkaar uren wakker lig en megavroeg wakker was. En toen kwam Flipsen met zijn Maanonderzoekpost. Dus mss was dat hetquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waar heb je dan last van met volle maan?
Post hoc ergo propter hocquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Het viel me op dat ik nu 2 dagen achter elkaar uren wakker lig en megavroeg wakker was. En toen kwam Flipsen met zijn Maanonderzoekpost. Dus mss was dat het
Waarschijnlijk de aantrekkingskracht. En die hou je niet buiten met rolluiken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waar heb je dan last van met volle maan?
Die is er bij elke fase van de maan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de aantrekkingskracht. En die hou je niet buiten met rolluiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |