Ja, we waren hier gister nog aan het verzuchten dat zoveel schapenweitjes verdwenen zijn. Overal bebouwingquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:40 schreef AnneX het volgende:
Trouwens @:Tele6 en @:vlindertje89 wat is de Uithof groot(s) en vol! geworden!!!
Het is lang geleden, dat wij daar waren.
I.p.v. A27/28 reden wij binnendoor nl. naar De Bilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |