abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220266871
Had ik totaal de vlonderspoiler gemist. Gelukkig is er de toggle-knop, ik zou niet kunnen leven zonder.

*O* vlindertje89 *O*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 19:26:01 #277
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220266883
Er ging al een grote aftelklok bij Bluesdaal CS. Weet nu waarom :P.
Ma is nog altijd blij met dr keuze ook al is de start anders dan gepland.

Hoera voor Vlinder *O*

Studiedag II ochtend was voor mij niets nieuws. Wel verwacht. Maar ja er zaten twee financials in de zaal de rest was niet financieel onderlegd. De middag was wel weer interessant. Governance aka ondernemingsrecht non-profit/semi publieke sector. Toch ook goed om de basis aka burgelijk wetboek er toch ook weer eens bij te hebben. Al zijn er genoeg sectorwetten die BW2 doorkruizen.

Morgen aan de wandel in Braboland.

[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 05-03-2026 19:51:46 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220267364
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:45 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat mijn fraaie sheet, waarin per pup de absolute & percentuele groei per dag, de percetuele totaalgroei almede de gemiddelde groei per dag wordt berekend haar veel werk bespaard had _O-

Oh, en dat de pups het prima doen.
😂 en _O_ namens de dierenarts.
Hoera voor de nummers 1 t/m 7 kleine Mooitje’s.
pi_220267608
Wordt er schaatsen gekeken?
Vast niet door Lucky in Disney ;)

Ik heb alweer gehuild hoor ^O^
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 20:36:12 #280
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220267916
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb alweer gehuild hoor ^O^
Toch fijn dat er nog zekerheden zijn in het leven
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220267958
Trouwens @Tele6 en @vlindertje89 wat is de Uithof groot(s) en vol! geworden!!!
Het is lang geleden, dat wij daar waren.
I.p.v. A27/28 reden wij binnendoor nl. naar De Bilt.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 20:40:43 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220267959
Die starter klinkt alsof ie een beroerte heeft gehad. :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220267973
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:40 schreef AnneX het volgende:
Trouwens @:Tele6 en @:vlindertje89 wat is de Uithof groot(s) en vol! geworden!!!
Het is lang geleden, dat wij daar waren.
I.p.v. A27/28 reden wij binnendoor nl. naar De Bilt.
Ja, het is behoorlijk volgebouwd inmiddels inderdaad!
Geslaagd bij de kookwinkel?
pi_220268045
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, het is behoorlijk volgebouwd inmiddels inderdaad!
Geslaagd bij de kookwinkel?
Zeker. Een oventhermometer en een siliconen mat.
En in een file terug naar huis met een mopperende mnAX.
En voor die drie uurtjes langzaam rijden willen hullie de A27 verbreden
naar 2 x 6 banen. Ten koste van Amelisweerd.

Voor ons geldt tussen 16 en 19 uur niet meer de weg opgaan. Dus.
pi_220268106
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:48 schreef AnneX het volgende:
willen hullie de A27 verbreden
naar 2 x 6 banen. Ten koste van Amelisweerd
Tweede Kamer wil toch geen verbreding A27
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:02:27 #286
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220268168
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Wordt er schaatsen gekeken?
Vast niet door Lucky in Disney ;)

Ik heb alweer gehuild hoor ^O^
Haha nee. We gaan zaterdag de hele dag vegeteren en dan schaatsen kijken.

Later meer update maar die rolstoel is een gouden zet! Schoonmoeder verzet geen stap meer en geeft zich er volledig aan over _O_ Ik ga (ondanks geen invalidenkaart) overal vragen of ze de rij mag overslaan enzo. Men denkt erg goed mee. Zo staan we nu op een spectaculair goede plaats boor de eindshow. Een brutaal mens heeft de halve wereld 8-)
Spoilers!
pi_220268189
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Haha nee. We gaan zaterdag de hele dag vegeteren en dan schaatsen kijken.

Later meer update maar die rolstoel is een gouden zet! Schoonmoeder verzet geen stap meer en geeft zich er volledig aan over _O_ Ik ga (ondanks geen invalidenkaart) overal vragen of ze de rij mag overslaan enzo. Men denkt erg goed mee. Zo staan we nu op een spectaculair goede plaats boor de eindshow. Een brutaal mens heeft de halve wereld 8-)
Wat fijn dat het zo soepel ging, en schoonmoeder niet in de weerstand ging oid! Veel plezier nog *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 21:06:40 #288
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220268219
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Wordt er schaatsen gekeken?
Ja. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 21:09:45 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220268255
Oh en ik moest/wou nog reageren op @Kaatje1 is dat 200m altijd of zoals je je vandaag voelt. Naar de boten gaan, fietsen klinkt opzich nog wel redelijk mobiel
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220268270
Ik ben nu ook gaan kijken, dacht dat het morgen zou beginnen.
Fijn dat ik de naaimachine in de huiskamer heb laten staan. Zo het laatste naaiklusje voordat ik aan iets nieuws kan beginnen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220268322
quote:
quote:
Dank je. Gemist zeg!
Van 10 naar Veertien! banen was het plan. Voor langzaam rijdend verkeer! twee uurtjes per dag. En verderop loopt het dan weer vast.
pi_220268325
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Oh en ik moest/wou nog reageren op @:Kaatje1 is dat 200m altijd of zoals je je vandaag voelt. Naar de boten gaan, fietsen klinkt opzich nog wel redelijk mobiel
Altijd sinds een paar maanden. Fietsen gaat gelukkig goed, daar ben ik zo blij mee, maar ik zou niet met de bus kunnen gaan, de haltes zijn te ver, zelfs met een auto zou niet kunnen, parkeren is ook te ver.
Er is sprake van een verhuizing eind van het jaar, niet van de boten maar voor vwn, en dat is naar een locatie waar ik echt niet kan komen, ook niet op de fiets, te veel klimmen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220268336
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan je hier nou niet mooie grafiekjes bij maken :o
Da's niet mijn forte. Kijk, dit is wel ongeveer het beste wat ik er uit weet te persen:

Daar is niks aan toch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:59:51 #294
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220268812
tabellen en grafiekjes O+

en tnx iedereen voor de steun.. het komt wel goed en inderdaad vooral voor mezelf zorgen, dus ZEKER twee keer per week gaan zwemmen met extra saunaatje er achteraan ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220269099


[ Bericht 100% gewijzigd door AnneX op 05-03-2026 23:08:28 ]
pi_220269519
Als er ergens een keer een klein fotomietje is, wil ik wel mee.
Vooral dieren O+

En vlinder *O*
*G*
pi_220270174
Mogge!
@Blues Ik ben eens speciaal naar Blijdorp gegaan voor de vlindertuin, genoten daar
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 08:05:30 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220270361
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 00:33 schreef Blues het volgende:
Als er ergens een keer een klein fotomietje is, wil ik wel mee.
Vooral dieren O+

En vlinder *O*
*G*
Zeg je nou het M woord :o :o
Pek heb ik nog, heeft iemand nog veren?

Maar verder goed idee *O* Tierpark Nordhorn? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220270462
Mogge!

Frrrrrrrrrrrrrrrrris buiten :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220270495
Gefeliciteerd @vlindertje89 *O*


En dat klinkt zwaar @Barreltje . Ik zou niet weten hoe je daar het beste mee om kunt gaan. (Ik vond de passiviteit van goede vriend na drie dagen al best moeilijk om mee te dealen.)
Ik denk dat het met professionele hulp wel draaglijker kan worden :*


Weekend hier. Hoog tijd, want ik ben gisteren op het werk ontploft (en een collega van een andere afdeling plofte even hard terug. :D Oeps. We hebben het daarna gelukkig wel direct uitgesproken want we kunnen het normaal heel prima met elkaar vinden.) Kwam door een opstapeling van allerlei frustratie en die reanimatie zat ook nog in m’n gedachten. Ik had nog niet eerder gejankt op het werk hier, maar eens moest de primeur zijn :+

Daarna nog etentje met collega’s, dat was heel gezellig. O+ Wel barstende koppijn, maar goed, dat was te verwachten.

Vandaag eerst eens rustig opstarten, en wat campagne voeren met de Banksy - bike 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')