😂 enquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat mijn fraaie sheet, waarin per pup de absolute & percentuele groei per dag, de percetuele totaalgroei almede de gemiddelde groei per dag wordt berekend haar veel werk bespaard had![]()
Oh, en dat de pups het prima doen.
Ja, het is behoorlijk volgebouwd inmiddels inderdaad!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:40 schreef AnneX het volgende:
Trouwens @:Tele6 en @:vlindertje89 wat is de Uithof groot(s) en vol! geworden!!!
Het is lang geleden, dat wij daar waren.
I.p.v. A27/28 reden wij binnendoor nl. naar De Bilt.
Zeker. Een oventhermometer en een siliconen mat.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, het is behoorlijk volgebouwd inmiddels inderdaad!
Geslaagd bij de kookwinkel?
Tweede Kamer wil toch geen verbreding A27quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:48 schreef AnneX het volgende:
willen hullie de A27 verbreden
naar 2 x 6 banen. Ten koste van Amelisweerd
Haha nee. We gaan zaterdag de hele dag vegeteren en dan schaatsen kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Wordt er schaatsen gekeken?
Vast niet door Lucky in Disney
Ik heb alweer gehuild hoor
Wat fijn dat het zo soepel ging, en schoonmoeder niet in de weerstand ging oid! Veel plezier nogquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haha nee. We gaan zaterdag de hele dag vegeteren en dan schaatsen kijken.
Later meer update maar die rolstoel is een gouden zet! Schoonmoeder verzet geen stap meer en geeft zich er volledig aan overIk ga (ondanks geen invalidenkaart) overal vragen of ze de rij mag overslaan enzo. Men denkt erg goed mee. Zo staan we nu op een spectaculair goede plaats boor de eindshow. Een brutaal mens heeft de halve wereld
quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tweede Kamer wil toch geen verbreding A27
Dank je. Gemist zeg!quote:Op donderdag 5 maart 2026 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tweede Kamer wil toch geen verbreding A27
Altijd sinds een paar maanden. Fietsen gaat gelukkig goed, daar ben ik zo blij mee, maar ik zou niet met de bus kunnen gaan, de haltes zijn te ver, zelfs met een auto zou niet kunnen, parkeren is ook te ver.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Oh en ik moest/wou nog reageren op @:Kaatje1 is dat 200m altijd of zoals je je vandaag voelt. Naar de boten gaan, fietsen klinkt opzich nog wel redelijk mobiel
Da's niet mijn forte. Kijk, dit is wel ongeveer het beste wat ik er uit weet te persen:quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan je hier nou niet mooie grafiekjes bij maken
Zeg je nou het M woordquote:Op vrijdag 6 maart 2026 00:33 schreef Blues het volgende:
Als er ergens een keer een klein fotomietje is, wil ik wel mee.
Vooral dieren![]()
En vlinder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |