SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Maar dan wel vooral de harde stukjes onderin die niet gepopt zijnquote:
Maagdenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel vooral de harde stukjes onderin die niet gepopt zijn
Ik heb wel zin, maar niet om te werken.quote:
Ik stond er dacht ik wel in maar kan mezelf niet terug vinden in de reviews.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
Oh die reviews.. was toch ook iets met ze hebben een user genaamd @:ama
Welke game?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, maar niet om te werken.
Ik wil verder met gamen.
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verder met TCG Shop Simulator
Is een spelletje dat nu nog in EA zit waarbij je een Trading Card Game winkel begint.quote:
Ik schrok even toen ik EA zagquote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is een spelletje dat nu nog in EA zit waarbij je een Trading Card Game winkel begint.
Is wel grappig.
Ja, EA (Early Access) en EA Games is wel verwarrend inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik schrok even toen ik EA zag
Zal eens kijken. Zit nu vooral in Grim Dawn.
EA Gamesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, EA (Early Access) en EA Games is wel verwarrend inderdaad.
Ik heb hem nu wel toegevoegd aan mijn steam wishlist.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verder met TCG Shop Simulator
Heb in die categorie Diablo 2R weer eens afgestoft, met de nieuwe Warlock classquote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik schrok even toen ik EA zag
Zal eens kijken. Zit nu vooral in Grim Dawn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |