Dan post ik wel verder met rival2.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer betalen om extra te mogen posten bijvoorbeeld
Ik zou lavir nemen.quote:
Scooterrijders die voordringen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
en er stond nog een hele rij met auto's maar denk dat al die scooterrijders voordringen
Het is meer qua tijdsgeest dat sommige reacties gewoon niet meer kunnen in bepaalde context.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:03 schreef Ama het volgende:
Oh meerdere mensen zeggen daar er gaat niks veranderen. Misschien moet ik even wat teruglezen.
Ongekend.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Scooterrijders die voordringen?
Dat doen die toch niet?
Misschien moeten ze aan de fatbikes die rijden elektrisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Scooterrijders die voordringen?
Dat doen die toch niet?
Ik moet gniffelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:41 schreef Cupfighter het volgende:
Je mag best meedenken alleen er wordt niks mee gedaan
Kunnen we mooi die van hier daar naartoe sturen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze aan de fatbikes die rijden elektrisch.
Ziet er een beetje uit als het standaard randstad parkje na zonsondergang voordat de fatbikes waren uitgevondenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
en er stond nog een hele rij met auto's maar denk dat al die scooterrijders voordringen
Letterlijkquote:
Ja teveel stapjesquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen we mooi die van hier daar naartoe sturen.
Met die kutjeugd erbij.
waar?quote:
onziNquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
nezel kjilieom stsop njim eilluj nennuk nad
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met games
[..]
*houdt hand naar beneden*
quote:
Ja binnenkant bovenbenenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar?
op je bovenbenen van die lijnen of echt tussen je benen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |