Het was een suggestie, waar mijn baas ook nee opzegt. Iedereen zegt er nee op.quote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hallo
Ik houd van mijn werk
Ik houd van mijn collega's
De wereld gaat naar de tyfus maar het is tenminste wel lekker warm in de winter.quote:
Gewoon onverwachts een week vrij nemen zoals ik. Worden ze bang van.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is maar 1 muis, en die ene muis wordt bevraagd alsof het een heel muizennest is
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las 7500,00
moest even plaatje vergroten om de 2 te zien
Het is al wel de meteorologische lente, heur.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
De wereld gaat naar de tyfus maar het is tenminste wel lekker warm in de winter.
Heftigquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:10 schreef essnhills het volgende:
Iewl
Ik had net mijn druifjes even gewassen en door de druifjes werden mjjn vingers een beetje nat
En daardoor klikte ik vanalles mis en daardoor zat ik opeens in een KLB topic.
Heb ternauwernood kunnen ontsnappen
Wat een eng verhaal ditquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:10 schreef essnhills het volgende:
Iewl
Ik had net mijn druifjes even gewassen en door de druifjes werden mjjn vingers een beetje nat
En daardoor klikte ik vanalles mis en daardoor zat ik opeens in een KLB topic.
Heb ternauwernood kunnen ontsnappen
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:01 schreef DaMart het volgende:
Zo te ruiken heeft iemand de barbecue aangestoken. Een van jullie soms @:koen66 of @:mschol ?
quote:
Jaquote:
ademhalingsoefeningen zijn handig om te doen in dit soort gevallenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja
Ben weer een beetje van de schrik bekomen inmiddels maar pffff
Ja, op FOK! werd het plaatje wel wat klein.quote:
ctrl + werkte uiteindelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, op FOK! werd het plaatje wel wat klein.
*chocola geeft tegen de schrik*quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja
Ben weer een beetje van de schrik bekomen inmiddels maar pffff
Laatbloeierquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, de kerstmuts mag nu wel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |