abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2026 @ 09:53:10 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_220244936
Je hebt een soort explosieve stijging van het aantal conservatieve mannen die een tradwife willen. Zo'n vrouw die voor de kinderen zorgt, het huishouden eigenhandig doet, alle maaltijden kookt etc.

Het probleem: Zijn doorgaans mannen die net een modaal inkomen hebben.

Allemaal prima dat je een traditionele vrouw wil, maar dan moet je ook de financiën hebben om een traditionele man te zijn. :')
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
pi_220244956
Die mannen zitten niet te wachten op een femboy dus voor jou totaal irrelevant hoeveel geld ze hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220245275
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 09:53 schreef Mikeytt het volgende:
Je hebt een soort explosieve stijging van het aantal conservatieve mannen die een tradwife willen. Zo'n vrouw die voor de kinderen zorgt, het huishouden eigenhandig doet, alle maaltijden kookt etc.

Het probleem: Zijn doorgaans mannen die net een modaal inkomen hebben.

Allemaal prima dat je een traditionele vrouw wil, maar dan moet je ook de financiën hebben om een traditionele man te zijn. :')
Je kan tegenwoordig niet kieskeurig zijn. Andersom een traditionele huisman moet ook kunnen. Vind ik.
het maakt mij niet uit dat vrouw meer verdient dan mij. of andersom.

[ Bericht 3% gewijzigd door Captain_Ghost op 03-03-2026 10:48:32 ]
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_220245457
Vrouwen, geld, werk, politiek en leven. Het is allemaal onzin.
Mensen, het spijt me, ik mag niemand meer liken.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 20:28:09 #5
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220250525
Terechte klacht, mannen die een tradwife willen maar zelf werkloos in een joggingbroek op de bank liggen te stinken :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 20:50:48 #6
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220250887
Dat kan wel. Maar dan moet je cursussen verkopen Jonhuh!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_220251253
Volgens mij is het idee meer dat je als vrouw best voor de kinderen kan zorgen en het huishouden kunt doen en leven op één inkomen, maar je dan tevreden moet zijn met wat minder. Dus niet 2 vakanties en wintersport. Maar gewoon met een enkel salaris prima rond kunnen komen en je meer richten op je gezin en andere vormen van ontspanning.

Er zijn genoeg mensen die in de bijstand zitten met twee kinderen, dus wanneer je als man 4.5k bruto verdient heb je al een redelijke voorsprong. En ik ken weinig van conservatieve "tradwife" gezinnen die allemaal een Tesla willen, de kinderen op een fatbike en 2x per jaar naar Dubai. Juist die mensen zijn wel tevreden met wat minder, omdat ze er op andere gebieden quality of life voor terugkrijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')