bedoelte hij hard met hart of was het nur erg??quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Vragen ze je nog niet waarom je er nu zouitziet?
Ik denk beidequote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedoelte hij hard met hart of was het nur erg??
Waar het hart vol van is....quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedoelte hij hard met hart of was het nur erg??
Dan hoeft 't niet per se binnen 10 minutenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:49 schreef StevenHyde het volgende:
Zeg gewoon dat iemand een Jehova's Getuige aanbelt aan de deur hema. Maar dan moet je denk ik wel ff binnen 10 minuten die drol afleveren anders gaat het opvallen.
Heb altijd een serieuze kopquote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Vragen ze je nog niet waarom je er nu zouitziet?
quote:
Ik let niet op de tijd hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:54 schreef mario390 het volgende:
zij bolkte me precies op sekonde en dott je blokte zij op sekonde
Ligt er bij mij wel aan of het een interne meeting is of een ticket overleg met een klantquote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zou gewoon zeggen, jongens is moet poepen. 10 minuten, tot zo
Als je LOL bedoelt, denk het wel. Want dan moeten ze heel geforceerd grappig doen om andere proberen te lachen en dat werk averechts bij mijquote:
a hij moest bij werken poepen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zou gewoon zeggen, jongens is moet poepen. 10 minuten, tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |