En om me even aan te passen bij zijn belevingswereld: dat is als poepen bij een real life streamquote:
Ja en? Ik kijk toch niet de hele tijd op de klok als ik post. Heb jij niets anders te doen dan dat allemaal in de gaten tehouden Mario het wordt gekker met de dag met jouquote:
of je bsn nummer niet erg genoeg isquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:02 schreef maily het volgende:
[..]
Toch geen wachtwoorden gehackt bij Odido hoor ik net.
O jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
of je bsn nummer niet erg genoeg is
om dat alles kaputt gaatquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en? Ik kijk toch niet de hele tijd op de klok als ik post. Heb jij niets anders te doen dan dat allemaal in de gaten tehouden Mario het wordt gekker met de dag met jou
Gelukkig zitten wij niet bij Odido, maar je kan er bolk op zeggen dat Ziggo of Kpn, etc de volgende isquote:
Wat gaat kapot?quote:
Hoezo het wordt gekker, ik ken hem niet andersquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en? Ik kijk toch niet de hele tijd op de klok als ik post. Heb jij niets anders te doen dan dat allemaal in de gaten tehouden Mario het wordt gekker met de dag met jou
wij welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:06 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij niet bij Odido, maar je kan er bolk op zeggen dat Ziggo of Kpn, etc de volgende is
zijn daar bij werk ook meiden de op selfde wc poepen keihard?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En om me even aan te passen bij zijn belevingswereld: dat is als poepen bij een real life stream
ik zie ook niks nieuwsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo het wordt gekker, ik ken hem niet anders
Nee, er zijn aparte wc's voor heren en dames.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn daar bij werk ook meiden de op selfde wc poepen keihard?
Ik werk thuisquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn daar bij werk ook meiden de op selfde wc poepen keihard?
gescheiden bij ausscheidenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik werk thuis
En op kantoor is man en vrouw gescheiden bij het poepen
Geen hoofdletter en speciale tekens, dus die wordt zo gehacktquote:
In het Nederlands gescheiden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
gescheiden bij ausscheiden, getrennt heißt dat
zonder hoofdletters en speciale tekens wordt het niet eens geaccepteerdquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen hoofdletter en speciale tekens, dus die wordt zo gehackt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |