ZOveel onschuldige mensen en zoveel landen die nu aangevallen worden door Iranquote:
Is het ook, maar dat dwaze regime moet gewoon weg om nog meer leed te voorkomenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOveel onschuldige mensen en zoveel landen die nu aangevallen worden door Iran
Het is zo triest allemaal
Is ook, maar zou het echt stoppenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:57 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Is het ook, maar dat dwaze regime moet gewoon weg om nog meer leed te voorkomen
Jij mag niet meer radenquote:
Ja, die staan vast te popelenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook, maar zou het echt stoppen
Ik hoorde gisteren al op tv dat heel veel mensen opgeleid zijn om in het zelfde stramien verder te gaan
quote:
Dottiequote:
Het is jammer dat Israël nu gelijk zijn kans pakt om door te pakken in andere landen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:59 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ja, die staan vast te popelenworden gelijk geruimd
Docciequote:
Ik hoop dat het snel stopt, hier in de staat wonen mensen ( hele lieve mensen) uit Iran. Die lopen hele dagen te huilen over wat er al jaren in hun land gebeurd. Ze zijn jaren en jaren geleden al gevlucht maar familie woont er nog welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:59 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ja, die staan vast te popelenworden gelijk geruimd
Het is ook triest allemaalquote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel stopt, hier in de staat wonen mensen ( hele lieve mensen) uit Iran. Die lopen hele dagen te huilen over wat er al jaren in hun land gebeurd. Ze zijn jaren en jaren geleden al gevlucht maar familie woont er nog wel
Ik hoorde gisteren dat er al 10 landen bij getrokken zijn, niet gehoord welkequote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is jammer dat Israël nu gelijk zijn kans pakt om door te pakken in andere landen.
De wereld is niet fijn momenteelquote:
Halve midden oostenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat er al 10 landen bij getrokken zijn, niet gehoord welke
Ja ik hoop niet dat het zich verder uitbreidtquote:
Werkse en tot laterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |