Die staan in Rotterdam langs de weg om de vrouwen te intimideren.quote:
Voor 10 miljoen euro zou jij je niet in je reet laten nemen door een andere man?quote:
Nee, echt nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen euro zou jij je niet in je reet laten nemen door een andere man?
Ok, nou dat is natuurlijk iets vreselijks zo te horen waarover ik dan maar niet door zal vragen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee, echt niet
Heeft met een jeugdtrauma te maken
Ik ben op mijn 12 door een onbekende verkrachtquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:39 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ok, nou dat is natuurlijk iets vreselijks zo te horen waarover ik dan maar niet door zal vragen.
Toch zou bij mij de 10 miljoen het wel winnen van de meeste jeugdtrauma's denk ik ... maar wellicht heb ik niet zulke diepgaande trauma's
Vreselijk. Kan me wel voorstellen dat je het dan voor geen geld zou willen. Al zou ik dan stiekem ook denken: ik heb zoveel pech gehad in mijn leven met deze gebeurtenis, en nu kan een vergelijkbare gebeurtenis zich voordoen waar ik veel voordeel van ga hebben en dan ga ik het doen ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 12 door een onbekende verkracht
Trauma is wel verwerkt maar dit is iets wat ik dus absoluut niet wil
Nee , voor mij is dat alleen een uitgang tenzij er om medische reden iets in moet, maar geen penis in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vreselijk. Kan me wel voorstellen dat je het dan voor geen geld zou willen. Al zou ik dan stiekem ook denken: ik heb zoveel pech gehad in mijn leven met deze gebeurtenis, en nu kan een vergelijkbare gebeurtenis zich voordoen waar ik veel voordeel van ga hebben en dan ga ik het doen ook.
Maar nogmaals, ik kan me niet inleven in jouw trauma uiteraard
TS vergat twee letters.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 00:04 schreef dikkedaniel het volgende:
Je als hetero sissy-man laten uitwonen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |