Ja, de broden bij mijn bakker worden afgebakken aangeleverd van bakkerij Pot. Die zit tussen een bakkerij en fabriek in. Wat betreft grootte, maar wat mij betreft ook qua kwaliteit.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahh ja. Je hebt het echt over zo'n 'bakkerij' keten die naast de supermarkt staat? Hier heb je ook Ammerlaan en 'de echte bakker' en die krijgen gewoon alle broden van de fabriek
Veel beter brood dan jullie olijvenbrood ben ik nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij mij waren ze op het laatst ook een euro of zes. Tarwe iets minder, spelt iets meer.
Das Brot helemaal prima, Jordy ook wel maar veel grotere schaal en een Klootwijk-zoon. Zoek Ganna Bakery op Instagram op. Die had haar bakkerij in kiev vrijwel klaar toen de oorlog begon, en is naar Rotterdam gekomen.
Slechts 1800 kilometer fietsen als je er eentje wiltquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Veel beter brood dan jullie olijvenbrood ben ik nog niet tegengekomen
Die van de supermarkt zijn maar droge dingen, bij de bakker zijn ze heerlijkquote:Op maandag 2 maart 2026 20:54 schreef Mikeytt het volgende:
Mijn oma trakteerde me vandaag op gevulde koeken van de bakkerij.
Bohhh, die dingen zijn lekker!!! Ik heb ze altijd alleen van de Albert Heijn gekend en die vond ik al goddelijk!! Nooit gedacht dat dit zo lekker zou zijn vers van de bakkerOok nog eens in-house gemaakt.
Ben echt helemaal om en ga nu denk ik ook vaker naar de bakker i.p.v. de AH. Iemand die dat hier standaard doet?
Denken jullie dat de bakker uitsterft omdat men gewoon niet weet hoe lekker het kan zijn?
Boterkoeken zijn zo vettig.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:56 schreef Bocaj het volgende:
Bij DIRK zijn koeken (Gevulde of Boter) vaak in de aanbieding. (2 voor een euro of 1,25)
Ik koop er dan altijd een paar voor bij de koffie.![]()
Bij de bakker kom ik eigenlijk nooit maar ik loop er vaak wel langs onderweg naar de super.
Misschien toch maar eens proberen of ze echt zoveel anders smaken en of ze de dubbele of driedubbele prijs waard zijn!
Ik ben natuurlijk wel een Zeeuws meisje jongetje. (Géén cent te veel hoor!)
Ja leuk als je alleen bent of samen, maar met een gezin is dit allemaal echt niet te betalen.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:01 schreef YoopY het volgende:
Standaard:
De bakker
De poulier
De slager
De groente en fruit boer
Meer heb je niet nodig.
Ja, jammer eigenlijk, en dat voor een rijk land als NLquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja leuk als je alleen bent of samen, maar met een gezin is dit allemaal echt niet te betalen.
Bij AH gisteren 4 voor 2 eur. 9quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:56 schreef Bocaj het volgende:
Bij DIRK zijn koeken (Gevulde of Boter) vaak in de aanbieding. (2 voor een euro of 1,25)
Ik koop er dan altijd een paar voor bij de koffie.![]()
Bij de bakker kom ik eigenlijk nooit maar ik loop er vaak wel langs onderweg naar de super.
Misschien toch maar eens proberen of ze echt zoveel anders smaken en of ze de dubbele of driedubbele prijs waard zijn!
Ik ben natuurlijk wel een Zeeuws meisje jongetje. (Géén cent te veel hoor!)
Ook gezien. Hebben ook vaak appelflappen in de aanbieding.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |