Hebben ze daar een beetje lekkere?quote:
Ook al nietquote:
ja en nu beetje zo dat vaatdoekjes gevoelquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je was gister toch ook al verkouden?
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Terug van de fysio. Beknelde zenuw in de nek. Eerstvolgende 2 weken nog 3 behandelingen om het los te maken en zien of het aanslaat. Nu rechtop zitten en oefeningen met de nek doen. Herstel kan wel 6 weken of langer duren.
En het advies is niet motor rijden
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Terug van de fysio. Beknelde zenuw in de nek. Eerstvolgende 2 weken nog 3 behandelingen om het los te maken en zien of het aanslaat. Nu rechtop zitten en oefeningen met de nek doen. Herstel kan wel 6 weken of langer duren.
Die fysio is gewoon jaloers op je nieuwe motorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
we hebben tegenwoordig veel bakkerijen die gebakjes makenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al nietHebben ze daar wel lekkere snacks eigenlijk?
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou das wel jammer net met je nieuwe motor
Ik denk het jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die fysio is gewoon jaloers op je nieuwe motor
Hij vroeg zeker of hij deze kon lenen die 6 weken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die fysio is gewoon jaloers op je nieuwe motor
Dat nog nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vroeg zeker of hij deze kon lenen die 6 weken.
Met die temperaturen daar zou ik toch wel minder trek hebben in een mokkaschnitt of tompouce denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben tegenwoordig veel bakkerijen die gebakjes maken
Je bent er niet mee naar de fysio gereden?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat nog niet
Had ook niet gezegd wat voor motor het is
Maar wel spelen met Transformers!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Thaise griep.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en nu beetje zo dat vaatdoekjes gevoel
oh daar heb ik niet zo'n last vanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die temperaturen daar zou ik toch wel minder trek hebben in een mokkaschnitt of tompouce denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |