Ik ook niet, maar het begint ook de nachtrust te verstoren. Dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:32 schreef STING het volgende:
[..]
Morning
Succes, hoop dat je niet al te lang last hebt van je schouder!
En de olieprijs?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:35 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan gasprijs gaat weer met 16% omhoog, gisteren al met 25%
Het voelde nog onwerkelijk; zaterdag was ik net een kind die zijn eerste fiets kreegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een zenuwbeklemming kan goed pijn doen.
Hoop dat de fysio je goede tips geeft en de behandelijk snel aan slaat
Je had geluk gelijk he met het weer
En hoe was het om op je droom te toeren?
IK hoop het ook voor je, zou zuur zijn als het afgeraden werd na zolang gewacht te hebben
Bij mij was er ook niks aan de hand. Na een oefening schoot het er ineens in. Sindsdien is het aanmodderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn linkerschouder doet zeer met kracht omhoog zetten. Dus daar moet ik voor langs.
Doe al maanden keurig m'n oefeningen dus stom dat dit nu ineens komt
Herkenbaar. Zeker als je gewend bent om op die schouder te liggen en je jezelf moet dwingen om anders te gaan liggen om er maar geen of minder last van te hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het begint ook de nachtrust te verstoren. Dus ben benieuwd.
Ja dat. Dus ik hoop op het beste en bereid me voor op het slechtstequote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:38 schreef STING het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zeker als je gewend bent om op die schouder te liggen en je jezelf moet dwingen om anders te gaan liggen om er maar geen of minder last van te hebben.
geniet0nquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die stijgt ook
https://www.telegraaf.nl/(...)osten/138600393.html
daarom is het ook de koopjeshoekquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou niet iets uit de koopjeshoek van Bal nemen. Daar is vaak wat mee.
Dat snap ik, je hebt er ook lang op moeten wachten en alls het dan zover is is het logisch dat je blij bentquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het voelde nog onwerkelijk; zaterdag was ik net een kind die zijn eerste fiets kreeg
Het zinkt langzaam in wel dat ik hem heb
Ik hoop het ook.
[..]
Bij mij was er ook niks aan de hand. Na een oefening schoot het er ineens in. Sindsdien is het aanmodderen.
Heb je er in de nacht meer pijn aan dan overdag? /quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat. Dus ik hoop op het beste en bereid me voor op het slechtste
Meer BalOnquote:
Afgedankte tweedehands troepquote:
Breng d'r nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar vaak kan het beter voor frikandellen gebruikt worden.
nou das niet helemaal ethisch denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar vaak kan het beter voor frikandellen gebruikt worden.
Ja even een wazig verhaaltje er bij verzinnen over magische helingskrachten en ze kan er het driedubbele voor vragenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien kan ze die rommel beter vermalen en dan aan Chinezen verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |