Morguh Stigquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk naar de fysiotherapeut.
quote:
Bij mij de rechterschouder. Al een paar weken last van sinds het erin schoot. Geen pijn pijn maar het zeurt. Hand tintelt bij bepaalde houding. Denk een beknelde zenuw.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stigik ook, een behandeling van één uur. iedere dinsdag
Even lostrekken en weer terug zetten. Anders heeft @bitterbal nog wel een schouder voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij de rechterschouder. Al een paar weken last van sinds het erin schoot. Geen pijn pijn maar het zeurt. Hand tintelt bij bepaalde houding. Denk een beknelde zenuw.
Helemaal in de war gelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:15 schreef Recce het volgende:
Ik hoor scholeksters. Het klinkt alsof ik op een Waddeneiland ben.
Ik zou niet iets uit de koopjeshoek van Bal nemen. Daar is vaak wat mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even lostrekken en weer terug zetten. Anders heeft @:bitterbal nog wel een schouder voor je
Herkenbaar, nog een geluk dat je geen pijn hebt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij de rechterschouder. Al een paar weken last van sinds het erin schoot. Geen pijn pijn maar het zeurt. Hand tintelt bij bepaalde houding. Denk een beknelde zenuw.
Dat is ook wel waar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou niet iets uit de koopjeshoek van Bal nemen. Daar is vaak wat mee.
Morguhquote:
Dat is correct en tevens juistquote:
MOrguh Karzai altijd mooi om te zien tochquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:19 schreef Karzai het volgende:
Werken maar weer, zag gister twee aalscholvers op een paal zitten bij de pont, loerend naar visjes
kom je ook niet vaak tegen hier
Nou, in bepaalde houdingen voel ik het wel goedquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbaar, nog een geluk dat je geen pijn hebt.
Ik wordt van de kop tot aan te tenen behandeld, en daarnaast ga ik nog twee keer een half uurtje dus in totaal 2 uur in de week en ik moet nu ook nog een bekkenbodem fysio vinden dus komt er nog een bij
Beterschap Stig, hoop dat het helpt![]()
Heb je je motor al uitgeprobeerd?
Ik hoop dat dat het is. Dan heb ik geen extra schouder nodigquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even lostrekken en weer terug zetten. Anders heeft @:bitterbal nog wel een schouder voor je
Een zenuwbeklemming kan goed pijn doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, in bepaalde houdingen voel ik het wel goed
Zaterdag alleen naar huis. Zondag wel lekker getoerd
Ik hoop alleen dat ik mag blijven toeren van de fysio
Mijn linkerschouder doet zeer met kracht omhoog zetten. Dus daar moet ik voor langs.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het is. Dan heb ik geen extra schouder nodig
Morningquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk naar de fysiotherapeut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |