En ik bij m'n ABN Amro rekeningquote:Op maandag 2 maart 2026 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi
ik heb gewoon een CC van de ING bij mn betaalrekening
Dat is een Mastercard toch?quote:Op maandag 2 maart 2026 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi
ik heb gewoon een CC van de ING bij mn betaalrekening
Vroeg me gewoon af of jullie nog leefdenquote:
Ja kan zijn dat het inmiddels achterhaald is, maar vroeger werd MC een stuk minder geaccepteerd dan Visa, weet niet of dat nog zo is?quote:
van vroeger weet ik inderdaad dat visa en mastercard hebben erg handig was voor overal kunnen betalen.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan zijn dat het inmiddels achterhaald is, maar vroeger werd MC een stuk minder geaccepteerd dan Visa, weet niet of dat nog zo is?
Ik moet vaker naar de maan kijken blijkbaar.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NietDat is toch wel een redelijk voorkomend verschijnsel, zeker in de winter, van de week ook een paar keer een halo gezien (zo'n grote witte ring er omheen)
Ja eigenlijk heb ik ook helemaal geen CC nodig, 95% gebruik ik die omdat die gekoppeld is aan mijn Paypal en dan nog een beetje op vakantie. Misschien maar eens kijken naar zo'n Revolut kaartquote:Op maandag 2 maart 2026 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
van vroeger weet ik inderdaad dat visa en mastercard hebben erg handig was voor overal kunnen betalen.
volgens mij is dat steeds meer weggevallen (het verschil) maar 100% zeker weten doe ik het niet..
heb in iedergeval in duitsland, frankrijk, belgie en engeland nooit problemen met acceptatie gehad afgelopen ~10 jaar
ik heb een CC nodig voor online betalingenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb ik ook helemaal geen CC nodig, 95% gebruik ik die omdat die gekoppeld is aan mijn Paypal en dan nog een beetje op vakantie. Misschien maar eens kijken naar zo'n Revolut kaart
Ja wat ik zei, daar zit die gekoppeld aan mijn paypal, als ik het zo zie is de enige online betaling die ik er 'los' mee heb gedaan eentje bij amazon.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een CC nodig voor online betalingen
quote:¤ 0 per jaar 1
Inclusief: 2 extra kaarten
1Bij een minimale besteding van ¤ 3.000 per jaar. Anders kost de kaart ¤ 35 per jaar.
Ja helaas. Mijn bed heeft heel ordinair vier hoeken. Maar is wel 180 breed.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh nice. Die wil ik wel even testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |