quote:
Nog steeds dat schimmige kaartjesdealer spel?quote:Op maandag 2 maart 2026 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van sporten. Nog even gamen.
Ja. Is best leuk.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steeds dat schimmige kaartjesdealer spel?
Heb je daar ook van die marktplaats tafereeltjes in?quote:
Beter een kartonnen rietje dan geen rietje want die zijn verboden.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Kreeg laatste beetje niet meer uit mijn pakje Fristi want kartonnen rietje was helemaal slap geworden.![]()
De persoon die kartonnen rietjes heeft bedacht mag zijn teen best hard stoten.
Een coronaquote:Op maandag 2 maart 2026 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit zag ik toen ik naar huis reed. Dat vond ik wel bijzonder.
[ afbeelding ]
Amex is/was vroeger alleen leuk om wat airmiles te scoren.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:15 schreef LTVDK het volgende:
AMEX is ook weer als een labiele borderliner bezig hoor, eerst heel panisch sms'en dat ze het geld niet kunnen afschrijven, 2 seconden laten een mail 'we hebben uw betaling ontvangen', en vervolgens is er op zowel de amex als bankrekening niks veranderd
Volgens mij ook nog de enige reden dat ik het hebquote:Op maandag 2 maart 2026 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amex is/was vroeger alleen leuk om wat airmiles te scoren.
Nee, dat niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar ook van die marktplaats tafereeltjes in?
Gemiste kans wel van de developerquote:
Mooi, ik hoefde hiervoor niet eens van de bank af te komen, maar kreeg niet een hele corona te zien. Wel die wolken ervoor langs met die mooie kleuren van de corona erinquote:Op maandag 2 maart 2026 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit zag ik toen ik naar huis reed. Dat vond ik wel bijzonder.
[ afbeelding ]
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een coronaIn de lucht is het nog best koud
Nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |