Beentjes ook geschoren?quote:
Je bent gewoon welkom natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou wel fair zijn, want hij mocht ook ooit mijn nieuwe bed testen
bevervachtjequote:
Nee dat nietquote:
Als ze er dan toch is kan ze gelijk opruimenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je bent gewoon welkom natuurlijk.
Huis is nu nog wel even een zooitje verder.
Nog niet. Maar kans is groot genoeg dat ik het aandurfte. Bed staat er al even nu, maar slaap er nu ook af en toe daadwerkelijk in.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
is het rond? (of iig zeker dat het allemaal lukt?)
@bitterbal is nu wel een beetje teleurgesteld denk ikquote:
Ik ookquote:Op maandag 2 maart 2026 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:bitterbal is nu wel een beetje teleurgesteld denk ik
quote:Op maandag 2 maart 2026 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet. Maar kans is groot genoeg dat ik het aandurfte. Bed staat er al even nu, maar slaap er nu ook af en toe daadwerkelijk in.
quote:
quote:
Binnenkort housewarming bij Zwabquote:Op maandag 2 maart 2026 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet. Maar kans is groot genoeg dat ik het aandurfte. Bed staat er al even nu, maar slaap er nu ook af en toe daadwerkelijk in.
Je ronde bed?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh nice. Die wil ik wel even testenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sneak peak van zijn nieuwe bed
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2026 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Een rond bed is eigenlijk gewoon een mand toch?
Dat lijkt me een beetje klein om op te liggen, ook niet heel comfortabelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |